دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس دانشگاه آزاد ساری در همایش روز دانشجو:

دانشجویان نسلی پرسشگر و دارای مطالبات هستند

دانشجویان نسلی پرسشگر و دارای مطالبات هستند
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری بر اینکه دانشجویان نسلی پرسشگر و دارای مطالبات هستند، تاکید کرد.
کد خبر : 883902

خبرگزاری علم و فناوری آنا- امیرحسین اصغری؛ امروز همایش روز دانشجو که با حضور دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری برگزار شد.

در این همایش دکتر سید عبدالله میرغیاثی رئیس دانشگاه آزاد واحد ساری گفت: دانشجویان نسلی پرسشگر که مطالباتی دارند و در مرحله بلوغ فکری و امانتی در دانشگاه‌های کشور هستند.

وی با اشاره به روایتی بر اهمیت سوال پرسیدن برای افرایش علم و معرفت تاکید کرد.

روز دانشجو فرصتی برای یادآوری فرصت هاست

در ادامه این برنامه دکتر فرزاد جهان‌بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد گفت: روز دانشجو فرصتی برای یادآوری فرصت‌های ماست.

وی با یادآوری حماسه دانشجویان در راهپیمایی علیه کودتای ۲۸ مرداد قبل از انقلاب گفت: مبارزه با استکبار از قبل از دوران انقلاب برمی گردد.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد گفت: بایستی به خاطر داشته باشیم فرصت‌ها به سرعت می‌گذرد و باید قدر این دوران شیرین دانشجویی را بدانیم.

جهانبین ادامه داد: امسال ۹۸ تشکل استادی انتخابات دار داریم و ۱۶۴ تشکل دانشجویی و ۱۵ جامعه اسلامی و ۸۳ تشکل داریم. نگاه ما به تشکل‌های دانشجویی و کانون‌ها واقعی است. راه برای فعالیت تشکل‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی باز است و ما تمام تلاش خود را برای پویایی تشکل‌ها و کانون‌ها و نشریات دانشگاه آزاد اسلامی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته