دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مظفری‌زاده: خود را اسیر چیزهای کوچک در تراکتور نمی‌کنیم/باید از سوءتفاهم پرهیز کنیم

مظفری‌زاده: خود را اسیر چیزهای کوچک در تراکتور نمی‌کنیم باید از سوءتفاهم پرهیز کنیم
مدیر تیم تراکتور گفت: مسائلی که برای تیم ایجاد می‌شود اگر حاشیه باشد به آن توجه نمی‌کنیم، چون می‌خواهیم جایگاه تیم را ارتقا بخشیم.
کد خبر : 881200

سعید مظفری‌زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص برتری تراکتور مقابل فولاد و آشتی هواداران با تیم اظهار کرد: اعضای تیم نهایت تلاش خود را کردند تا در این بازی به نتیجه خوبی برسیم. بازیکنان همانند گذشته خواسته‌های کادرفنی را در زمین اجرا کردند و خوشبختانه تلاش تیمی منجر به کسب برتری شد. جایگاه تیم در جدول ارتقا پیدا کردند و هواداران تراکتور خوشحال به خانه‌های خود بازگشتند.

وی در مورد ناراحتی شجاع خلیل‌زاده از شعار‌های هواداران تراکتور در بازی‌هایی که تیم نتیجه نگرفته بود، تصریح کرد: انتظار متقابل در باشگاه تراکتور وجود دارد. همه یک خانواده هستیم و مسائل درون خانوادگی را باید با تعامل حل کنیم. سوءتفاهم‌هایی ایجاد شده بود که با برتری مقابل فولاد برطرف شد. هواداران در کنار ما هستند و انتظاراتی دارند، ولی در مقابل اعضای تیم از طرفداران تراکتور انتظاراتی دارند. چیز بزرگی نیست و با حمایت قاطع هواداران به سمت کسب نتایج بهتر پیش می‌رویم.

مدیر تیم آلومینیوم در شعار‌های هواداران تراکتور پیش از بازی با فولاد و نارضایتی آن‌ها از نتایج تیم که به نظر خطی بوده، عنوان کرد: من و تمامی اعضای تیم به شخصه تمام تمرکز خود را روی موفقیت گذاشته‌ایم. حاشیه چیز ارزشمندی نیست که به آن بپردازیم. مسائلی که برای تیم ایجاد می‌شود اگر حاشیه باشد به آن توجه نمی‌کنیم، چون می‌خواهیم جایگاه تیم را ارتقا بخشیم. دست تمامی کسانی را که هدف‌شان کمک به تراکتور است صمیمانه می‌فشاریم و خود را اسیر چیز‌های کوچک نمی‌کنیم. دلیلی ندارد برای خود مانع‌تراشی کنیم.  

وی درباره درخواست پاکو خمز از هواداران برای مهربان بودن با بازیکنان تیم تأکید کرد: بزرگ‌ترین موضوع برای اعضای تیم و باشگاه، موفقیت تیم تراکتور است. هواداران در قالب پشتیبان و حامی تیم در تلاش هستند و ما هم نهایت تلاش خود را می‌کنیم تا به موفقیت برسیم. هدف مشترک اعضای تیم و باشگاه و طرفداران هم نتیجه گرفتن تراکتور است. باید از سوءتفاهم پرهیز کنیم و بدانیم همه می‌خواهیم تراکتور سربلند شود.

مظفری‌زاده درباره فاصله ۱۲ روزه تراکتور تا بازی بعدی در لیگ برتر یادآور شد: امروز ریکاوری انجام خواهد شد و با توجه به فاصله زمانی باقیمانده تا بازی با گل‌گهر که ۱۶ آذر خواهد بود، دو روز تمرینات تعطیل می‌شود تا خستگی‌ها برطرف شود. بعد از آن هم تمرینات تیم از سر گرفته می‌شود و اگر بازی دوستانه‌ای هم مدنظر سرمربی تیم بود، برگزار خواهد شد.  

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته