دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 آبان 1402 - 11:05

بیشترین جمعیت دانشجویی ممسنی در دانشگاه آزاد تحصیل می‌کنند

بیشترین جمعیت دانشجویی ممسنی در دانشگاه آزاد تحصیل می‌کنند
علی کریمی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی ممسنی با تعداد ۳ هزار دانشجو، بیشترین جمعیت دانشجویی شهرستان ممسنی را به خود اختصاص داده است.
کد خبر : 879395

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی کریمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی در جلسه معاونان آموزشی(علمی) واحدهای دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان فارس و رؤسای مراکز واحد‌های ناحیه یک، دو وسه آمایشی اظهار کرد: شهرستان ممسنی همیشه در حوزه علم آموزی و عالم پروری می‌درخشد و این شاخصه خدادادی رو باید ارج نهاد. این واحد دانشگاهی بزرگترین مؤسسه آموزش عالی در شهرستان بوده که با تعداد ۳۰۰۰ هزار دانشجو، بیشترین جمعیت دانشجویی شهرستان را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی نسبت به سال گذشته ۱۱۰ نفر دانشجو و نسبت به سال ۱۴۰۰ تعداد ٥٥٠ نفر دانشجو بیشتر جذب کرده است. این واحد دانشگاهی اکنون با بیش از ۴۰ رشته تحصیلی در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و ۱۲ رشته کارشناسی ارشد یکی از دانشگاه‌های فعال آزاد اسلامی استان فارس هستند.

بررسی جدیدترین بخشنامه‌های صادره از سازمان مرکزی

رئیس شورای تخصصی آموزشی و مهارتی استان فارس نیز گفت: دستور کار بررسی جدیدترین بخشنامه‌های صادره از سازمان مرکزی دانشگاه آزاد و بررسی بعضی از نکات مهم کمیسیون موارد خاص بوده و باید بعضی از روند‌های آموزشی، آسیب‌ها، فرصت‌ها و اشکالات موجود مورد بررسی قرار گیرد.

احمد علی‌ثابتان‌شیرازی عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی ممسنی از دیرباز پویا، فعال با استادان توانمند، قوی و علمی و هیئت رئیسه هماهنگ و فعال بوده است و اکنون شاهد روند رو به رشد دانشجو در این واحد دانشگاهی هستیم و در حوزه‌های دیگر نیز این روند مشاهده می‌شود.

به گزارش آنا، در پایان جلسه معاونان آموزشی و اعضای جلسه به اتفاق درباره مسائل مطروحه و مشکلات آموزشی احتمالی در واحد‌ها و ارائه راهکار برای پیشبرد اهداف دانشگاه‌ها به بحث و تبا ل نظر پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته