دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 آبان 1402 - 13:55
پیمان جعفری مدیر کسب و کار در گفت‌وگو با هومیانا بیان کرد:

هدف ما بهبود و عارضه‌یابی کسب وکارهاست/ از شکل‌گیری همکاری مشترک بین گروه‌ها در هومیانا استقبال می‌کنیم

هدف ما بهبود و عارضه‌یابی کسب وکارهاست  از شکل‌گیری همکاری مشترک بین گروه‌ها در هومیانا استقبال می‌کنیم
پیمان جعفری مدیر یکی از کسب‌و‌کار‌ها مستقر در هومیانا گفت: هدف ما بهبود و عارضه یابی کسب‌وکارهاست و آموزش افراد مستعد و کارآفرین برای ما اهمیت دارد. قصد داریم با گروه‌ها و کسب‌و‌کار‌های مستقر در هومیانا همکاری مشترک کنیم.
کد خبر : 877858

به گزارش روابط عمومی خانه خلاق و نوآور رسانه آنا (هومیانا)، با استقرار کسب و کارها و گروه های خلاق و نوآور در هومیانا، به سراغ مدیران این گروه ها و کسب و کارها رفتیم تا با حوزه فعالیت و عملکرد آن ها بیشترآشنا شویم. از این رو با پیمان جعفری مدیر یکی از کسب و کارهای خلاق مستقر در هومیانا به گفت و گو پرداختیم:

مشروح گفت و گو به این شرح است:

 

کمی از خود و گروه بگویید و این که چه مدت است مشغول به فعالیت هستید؟

پیمان جعفری هستم دکتری مدیریت صنعتی گرایش استراتژی و دارای پنج سال سابقه کار در حوزه آموزش. بیش از هشت سال است که در حوزه بازار های مالی مشغول به فعالیت هستم و با شرکت هایی مثل های وب همکاری داشتم. در حال حاضر دو نفر هستیم ولی فعلاً با سه نفر از دوستان به صورت گردشی کار خواهیم کرد که از شاگردان بنده هستند و به صورت کارآموز مشغول هستند. قصد ما این است که آن‌ها با حضور در پروژه ها آموزش ببینند و تجربه به دست بیاورند.

 

ماهیت و رسالت کسب کار شما چیست؟

هدف ما بهبود و عارضه یابی کسب و کارهاست و آموزش افراد مستعد و کارآفرین برای ما اهمیت دارد. حوزه فعالیت کاری ما به این صورت است که پس از ثبت شرکت‌مان، پروژه های صنعتی از کارخانجات تا شرکت ها قبول می کنیم. پروژه هایی که الان در دست اقدام داشتیم پروژه‌هایی مربوط به بحث بهبود وعملکرد سازمان است و حوزه فعالیت دیگرمان که علاقه شخصی بنده نیز هست، مبحث آموزش است. حوزه آموزشی ما موضوعات متنوعی را در بر می گیرد از جمله: حوزه مدیریتی و استراتژی، حوزه بیزینس، کوچینگ(راهبری و هدایت) و بازار های مالی که شامل بورس ایران بازار فارکس و بازار کریپتو کارنسی است و مدرس همه این ها خودم هستم.

 

چه خدمات و محصولاتی را کسب و کار خود ارائه می‌دهید؟

ما علاوه بر خدمات آموزش، خدمات مشاورت نیز انجام می‌دهیم. به این صورت که هر مشکلی اعم از مسائل مالیاتی شرکت ها یا حسابداری یا نظر خواهی باشد انجام می دهیم و برایشان تیم مشخص می‌کنیم و آموزش می‌دهیم و اگر خودشان تیم داشته باشند به تیم ها آموزش می‌دهیم. چون اکثر شرکت ها حسابدار و تیم دارند ولی شاید آن کیفیت مد نظر مدیر عامل را ندارند از این رو ما یک دوره برایشان می‌گذاریم و ملزومات و راهبردهای کاری را به آن ها آموزش می‌دهیم. همچنین نقشه راه تدریس برای مدرس ها تنظیم می‌کنیم. در حیطه برگزاری همایش نیز مشاورت هایی به آن ها ارائه می‌کنیم. در زمینه صادرات، دریافت مجوزها، ارائه و بازاریابی نیز کمک ها  و مشاورت هایی نظیر شناسایی بازار و رقبا ارائه می‌دهیم و در نهایت نیز خدمات حسابداری مالی هم جزء تخصص های ماست و یک تیمی داریم که به صورت تخصصی برای شرکت ها داشبورد طراحی می‌کند. اتفاقا یکی از پروژه‌هایی که با دانشگاه امیرکبیر انجام دادیم، طراحی داشبورد برای آن شرکت بود که به طور کاملاً بومی طراحی و انجام شد.

 

چشم انداز فعالیت شما و کسب و کارتان در آینده چیست؟

چشم انداز ما این است که انشالله حوزه های آموزشی را افزایش بدهیم به خصوص در زمینه توسعه فردی بتوانیم به دوستان کمک کنیم. شرکتی که قصد ثبت آن را داریم، بیشتر جنبه آموزشی دارد. البته آموزشی با ایده‌ای نوآور و جدید که تا به حال کار نشده باشد و قصد داریم تا بتوانیم آن را دانش بنیان کنیم. برای مثال شرکت ما زیرساخت و موضوعاتی را مطرح کند که تا الان به سنین مثلاً  ۱۴ تا ۳۰ سال آموزش داده نشده است و چنین چیزی در کشور نیست چه از نظر کسب درآمد چه از نظر اینکه افراد بتوانند بیزینس های خودشان را راه اندازی کنند و کارآفرین بشوند. همچنین قصد داریم تا یک استعداد سنجی داشته باشیم و استعداد افراد را بیاییم و به آن ها آموزش بدهیم که انشاءالله کارآفرین بشوند چون واقعاً کشور نیاز به کارآفرین دارد؛ نه فقط کشور ما بلکه همه کشورها نیاز دارند ولی کشور ما برای پیشرفت واقعاً به این موضوع نیاز دارد.

 

هومیانا را چطور ارزیابی می کنید؟

عامل مهم حضور ما درهومیانا، برقراری ارتباط با سایر گروه‌ها و کسب و کارهاست چون اکثر تیم ها در حوزه تولید محتوا هستند و تیم مدیریتی هومیانا نیز یک تیم قوی رسانه‌ای است. ما قصد داریم با کمک و همکاری این ظرفیت‌ها ان شاء الله در حوزه آموزشی تولید محتوا کنیم و درهومیانا بمانیم. به مدیریت هومیانا پیشنهاد دادیم تا حداقل ماهی یک بار با سایر گروه ها جلسه طوفان فکری داشته باشیم. این طوفان فکری به همه ایده می‌دهد و می‌تواند به مجموعه‌ها کمک کند تا همکاری مشترک داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته