دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه میاندوآب:

دست‌های آهنی دشمنان پشت ردای مخملی کشتار مردم غزه مشاهده می‌شود

دست‌های آهنی دشمنان پشت ردای مخملی کشتار مردم غزه مشاهده می‌شود
حجت‌الاسلام حسین قربانیان عنوان کرد: دست‌های آهنی دشمنان پشت ردای مخملی با کشتار مردم بی‌گناه غزه فاجعه‌ای دردناک به بار آورده که ملت‌های مسلمان باید این تهدید را به فرصتی برای براندازی غده سرطانی اسرائیل تبدیل کنند.
کد خبر : 876419

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از میاندوآب، حجت‌الاسلام حسین قربانیان مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه میاندوآب در نشست بصیرتی «استکبارستیزی» و رونمایی از تندیس مبارک شهید دانشجو تراب مسلمان با تبیین اهداف جهان اسلام در مبارزه با استکبار جهانی و رژیم منحط صهیونیستی گفت: فلسطین، مسئله نخست جهان اسلام و عرصه دفاع از نخستین میعادگاه مسلمانان جهان است.

وی اضافه کرد: امروز در عرصه بین‌المللی فرهنگ و دیدگاه غرب نسبت به حقوق بشر بسیار متمایزتر از دیدگاه والای اسلام و بشریت بوده و حمایت غرب از حوادث دردناک نسل‌کُشی مردم مظلوم فلسطین حاکی از نقض حقوق بشر و اسلام‌ستیزی استکبار جهانی در سرزمین‌های اسلامی است.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه میاندوآب افزود: ظهور فرهنگ غرب بین جوانان به‌خصوص نسل جوان دانشجو یک تهدید برای هویت فرهنگ اسلامی است که باید با بصیرت و ترویج فرهنگ دینی این تهدید را تبدیل به فرصت کنیم.

قربانیان متذکر شد: حادثه کربلا در طول تاریخ اسلام و بشریت، یک فاجعه بود، اما فرهنگ عاشورایی این فاجعه را تبدیل به یک دانشگاه انسان‌سازی کرد که در عصر کنونی شهدای والامقام دانش‌آموختگان این مکتب و دانشگاه هستند و امروز دست‌های آهنی دشمنان پشت ردای مخملی با کشتار کودکان و زنان بیگناه فاجعه‌ای دردناک را به بار آوردند که ملت‌های مسلمان باید با حمایت و اتحاد این تهدید را به یک فرصت برای براندازی غده سرطانی تاریخ بشریت تبدیل کنند.

وی با تأکید بر اینکه تضمین امنیت و منافع ملی و کشوری، ترویج فرهنگ دینی است، افزود: نباید مقابل این جنایت‌ها سکوت اختیار کنیم و بدانیم که رژیم صهیونیستی ساختگی و دست‌نشانده امریکای جهانخوار است تا استکبار سلطه خود را در مناطق مختلف جهان به‌خصوص در منطقه خاورمیانه که مهد تمدن اسلام است گسترش دهد، اما به برکت انقلاب اسلامی و پیروزی‌های مقتدرانه نیرو‌های حزب‌الله به‌زودی شاهد تحقق وعده مقام معظم رهبری برای برچیده شدن رژیم غاصب صهیونیستی از صفحه تاریخ و صحنه روزگار خواهیم بود.

دانشگاهیان باید با الهام از فرهنگ عاشورایی مقالات استکبارستیزی ارائه کنند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب هم عنوان کرد: شهدای گلگون‌کفن در گمنامی خدمت کردن و عاشقانه به جوار حق پیوستند و امروز آرامش، اقتدار و امنیت ملت بزرگ ایران اسلامی در عرصه بین‌المللی مرهون رشادت‌ها و جانفشانی‌های این عزیزان است.

رامین رستمی مطرح کرد: تنها توجه به منویات مقام معظم رهبری از سوی مردم، مسئولان، دانشگاهیان و عمل کردن به فرامین ایشان می‌تواند رمز موفقیت و گره‌گشای مشکلات کشور در پیشبرد اهداف متعالی انقلاب باشد.

وی یادآور شد: امروز جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی نماد بزرگ‌ترین جنایتکار بر علیه مردم بی‌گناه و نقض حقوق بشریت در جهان است و این رژیم جعلی در همه حال دنبال مشروعیت بخشیدن به این جنایت‌ها در غزه و سایر شهر‌های فلسطین است و سردمداران این رژیم ساختگی از اعمال ننگین و غیرانسانی این رژیم کودک‌کُش حمایت می‌کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب افزود: دانشگاهیان باید با الهام از فرهنگ عاشورایی و با بصیرت و آگاهی کامل در تربیت و آشنایی نسل جوان انقلاب با آرمان‌های والای انقلاب و نظام بیش از پیش عمل کرده و در ساحه مقدس دانشگاه و در سنگر استکبارستیزی با ارائه مقالات علمی و سازنده و تربیت نخبگان دانشگاهی، پرچمدار شایسته پیشرفت‌های علمی و پژوهشی در عرصه‌های داخلی و خارجی شوند.

محمد طایر قدسی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب هم در این نشست گفت: فلسطین پاره تن اسلام و نخستین تجلیگاه ادیان آسمانی بوده و دفاع از نخستین قبله‌گاه مسلمانان جهان یک تکلیف و فریضه الهی است و امروز این رژیم جعلی و ساختگی با جنایت در سرزمین‌های اشغالی درصدد تضعیف اسلام و مسلمین بوده، غافل از اینکه عمر پلید این رژیم غاصب با قیام مردم مظلوم فلسطین در آستانه سقوط و انحطاط است که با پیروزی رزمندگان جبهه مقاومت در برابر استکبار جهانی و اسلام‌ستیزان به‌زودی زمینه تحقق وعده رهبر معظم انقلاب اسلامی و حذف رژیم جعلی صهیونیستی از صفحه روزگار خواهد بود.

به گزارش آنا؛ نشست بصیرتی «استکبارستیزی» و رونمایی از تندیس مبارک شهید دانشجو تراب مسلمان با حضور مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه میاندوآب، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های میاندوآب، استادان و دانشجویان در سالن کنفرانس ولایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته