دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 آبان 1402 - 10:20
طبق برخی ادعاها؛

ارتش اسرائیل همچنان در غزه است

ارتش اسرائیل همچنان در غزه است
ادعاهایی از سوی منابع عبری مطرح است مبنی بر اینکه ارتش رژیم اشغالگر همچنان در نوار غزه حضور دارد و فرماندهان آن، در حال رایزنی برای تعیین اهداف و گام‌های بعدی خود برای پیشبرد حمله زمینی هستند.
کد خبر : 875561

به گزارش گروه جهان خبرگزاری علم و فناوری آنا، شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی امروز، شنبه ۲۸ اکتبر، به نقل از منابع امنیتی تل‌آویو مدعی شد که ارتش رژیم صهیونیستی همچنان در داخل نوار غزه است و از آن‌جا عقب‌نشینی نکرده است.

پایگاه خبری «وای نت» هم به نقل از منابعی اذعان کرد که فرماندهان ارتش رژیم اشغالگر رایزنی‌های جدیدی را برای تعیین اهداف و مراحل بعدی حمله زمینی به نوار غزه که از شب گذشته شروع شده، آغاز کرده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی از شب گذشته و در شرایطی که محاصره غزه را تشدید و اینترنت را قطع کرده بود، حملات خود علیه غیرنظامیان و بیمارستان‌ها را افزایش داد.

البته، با اینکه رسانه‌ها این تشدید حملات را آغاز حمله زمینی ارتش رژیم صهیونیستی قلمداد کرده بودند، اما سخنگوی ارتش اشغالگر این ادعا را رد، و آن را صرفاً «توسعه عملیات زمینی» توصیف کرد.

منابع آگاه در گفتگو با شبکه «المیادین» اعلام کرده بودند که اقدام شب گذشته ارتش رژیم صهیونیستی در تشدید حملات علیه نوار غزه، پس از ناکامی در حصول توافق آتش‌بس و تبادل اسرا با میانجی‌گری قطر صورت گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته