دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تأکید بر مهارت‌آموزی و اشتغال دانشجویان شاهد

تأکید بر مهارت‌آموزی و اشتغال دانشجویان شاهد
مهارت‌آموزی و اشتغال دانشجویان شاهد در نشست مسئولان دانشگاه آزاد چهارمحال و بختیاری و بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان مورد تأکید قرار گرفت.
کد خبر : 875545

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری علم و فناوری آنا، بیست و یکمین جلسه ستاد شاهد و امور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان و اعضای ستاد شاهد و امور ایثارگران در ساختمان اداری دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار شد.

ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در این نشست با محکوم کردن حمله رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی به مردم غزه، تعامل و همکاری دانشگاه آزاد اسلامی با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان چهارمحال و بختیاری درباره حمایت از فرزندان شاهد و بررسی مشکلات ایشان را مطلوب ارزیابی کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان چهارمحال و بختیاری هم رسیدگی به امور علمی، فرهنگی و آموزشی دانشجویان شاهد را مهم دانست و از همکاری دانشگاه با بنیاد شهید قدردانی کرد.

اسماعیل عسگری همچنین درباره مهارت‌آموزی دانشجویان شاهد برای اشتغال و تشویق به کسب مهارت با هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد.

وی، کنگره شهدای غریب و جشنواره هنر‌های تجسمی و شناسایی استعداد‌های دانشجویان و استفاده از ظرفیت این قشر فرهیخته را ازدیگر برنامه‌های بنیاد شهید عنوان کرد و خواستار همکاری و حمایت دانشگاه آزاد اسلامی شد.

پژمان فاضلی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد هم با اشاره به تقویت بنیه علمی دانشجویان شاهد تشریح کرد: طرح‌های مختلفی مانند مهارت‌آموزی و دوره‌های کوتاه‌مدت در مدارس مهارتی با حضور استادان برجسته برگزار می‌شود و دانشجویان عضو ستاد شاهد و امور ایثارگران می‌توانند با هماهنگی بنیاد شهید به صورت ویژه در طرح‌هایی همچون «هر دانشجو یک تخصص» و «دوره‌های کاربنیان» آموزش‌های لازم را فراگیرند.

عصمت رئیسی مدیر ستاد شاهد و امور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد هم متذکر شد: برگزاری جلسه توجیهی نودانشجویان با همکاری بنیاد شهید در باغ ایثار سامان، اردوی مشهد ویژه فعالان فرهنگی و دانشجویان شاهد در آذرماه، کلاس‌های تقویتی، اجرای مراحل برگزاری جشنواره ملی جایزه ایثار، تداوم دیدار‌های مسئولان و دانشجویان از خانواده معزز شهدا و برگزاری پانزدهمین سالروز خاکسپاری شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی از دیگر مصوبات این نشست بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته