دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 آبان 1402 - 09:10

درخواست رئیس مجلس از ستاد انتخابات کشور

درخواست رئیس مجلس از ستاد انتخابات کشور
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سامانه ثبت‌نام انتخابات اطلاعاتی را دریافت می‌کند که اضافه بر موارد لازم است. بعضی از اطلاعات را بعد از این که نمایندگان منتخب شده‌اند باید در اختیار بگذارند و قانون هم آن را مشخص کرده است .
کد خبر : 874706

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در ابتدای جلسه امروز (دوشنبه، اول آبان) پیرامون ثبت نام داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: ضمن خداقوت و تشکر از عزیزانمان در وزارت کشور، وزیر کشور و اعضای ستاد انتخابات که کار ثبت نام داوطلبان مجلس برای دوره دوازدهم را انجام می دهند، دو نکته را بیان کنم.

وی افزود: اولین نکته آن است که اطلاعاتی را در آن فرمت‌ها از نامزدهای انتخاباتی دریافت می‌کنند اطلاعاتی باشد که قطعاً در قانون و مورد نیاز است. اضافه بر آن این اطلاعات را دارند از داوطلبان اخذ می‌کند. ممکن است بعضی از اطلاعات را بعد از اینکه نمایندگان منتخب شده‌اند باید در اختیار بگذارند و قانون هم آن را مشخص کرده است به آن توجه شود تا فرایند قانون دقیقاً رعایت شود و پیش برود.

قالیباف ادامه داد:  نکته دوم آن است که ثبت نام در سامانه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس  زمانی زیادی می‌برد تا داوطلب بتواند در آن ثبت نام کند. از ۸ صبح تا ۶ بعد از ظهر است و بعد از آن سامانه دیگر پاسخگو نیست با توجه به زمان کم  این توجه را مسئولان وزارت کشور داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته