دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

خطیر: استقلال می‌خواهد در تهران میزبان باشد/ برای حل مشکلات مالی با دو اسپانسر قرارداد بستیم+فیلم

خطیر: استقلال می‌خواهد در تهران میزبان باشد  برای حل مشکلات مالی با دو اسپانسر قرارداد بستیم+فیلم
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: با دو اسپانسر قرارداد بستیم و در حال مذاکره با اسپانسرهای بیشتر هستیم تا بتوانیم مشکلات مالی باشگاه را حل کنیم
کد خبر : 874242

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی خطیر در خصوص برتری استقلال بر هوادار در حالی که نیمه اول این بازی به سود هوادار به هوادار رسیده بود، اظهار کرد: از صمیم قلب به بازیکنان، کادرفنی، هواداران تبریک می‌گویم. یک روز خوب و فوق‌العاده برای باشگاه استقلال بود و ان‌شاءالله این بردها تداوم داشته باشد و به سمت قهرمانی برویم. بچه‌ها با غیرت بازی کردند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد اینکه تیمش در کدام ورزشگاه میزبان حریفان خواهد بود، گفت: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا استقلال در تهران میزبان باشد. یک صحبت‌هایی انجام دادیم و ان‌شاءالله بتوانیم در آزادی مقابل هواداران خون‌گرم‌مان میزبانی کنیم.

خطیر درباره اینکه بحث جزیره کیش به کجا کشید، عنوان کرد: به ما گفتند زمین شرایط مساعد را ندارد، ولی این هم درست نیست که بقیه تیم‌ها میزبان باشند و ما همه بازی‌ها را میهمان باشیم. این شرایط عادلانه نیست. ما می‌خواهیم که در تهران باشیم. به هر حال زمین‌های دیگر را هم دیدیم و اگر یک درصد نتوانیم در تهران میزبان باشیم، حتماً‌ همه شرایط را می‌سنجیم و با نظر کادر فنی یک زمین خوب را انتخاب می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال درخصوص شرایط ثبت قرارداد بلانکو یادآور شد: ان‌شاءالله هفته بعد کارهای بلانکو هم انجام می‌شود تا قراردادش ثبت شود.

خطیر در واکنش به اینکه قرار شده قرارداد بازیکنان دیگر برای ثبت قرارداد بلانکو کسر شود، تصریح کرد: چهار بازیکن‌مان در تیم ملی بودند و ان‌شاءالله این اتفاق با غیرت و معرفت بازیکنان استقلال می‌افتد و امسال تیم قوی‌تری خواهیم داشت. ان‌شاءالله قرارداد بلانکو هم ثبت می‌شود. با دو اسپانسر قرارداد بستیم و در حال مذاکره با اسپانسرهای بیشتر هستیم تا بتوانیم مشکلات مالی باشگاه را حل کنیم و در کنار مسائل فنی، مسائل اقتصادی هم حل شود. همه آیتم‌ها باید با هم رشد کند و تیم را در مسیر قهرمانی قرار دهد.

فیلم کامل صحبت‌های خطیر را در ادامه ببینید: 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته