دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نکونام: کاش از ما هم امتیاز کم می‌کردند، ولی تمام بازیکنانم را می‌گرفتم /استقلال نمی‌تواند در کیش بازی کند

نکونام: کاش از ما هم امتیاز کم می‌کردند، ولی تمام بازیکنانم را می‌گرفتم  استقلال نمی‌تواند در کیش بازی کند
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:کاش می‌شد به اول فصل برگردیم و تمام بازیکنانی که می‌خواهیم را بگیریم حتی اگر از ما هم یک امتیاز کسر می‌کردند.
کد خبر : 874082

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و هوادار اظهار داشت: در ابتدا به خاطر تاخیری که در حضورم در نشست خبری صورت گرفته از همه عذر خواهی می کنم. در بازی فردا مثل تمام بازی ها باید با تمام تمرکز و وجودمان آمده باشیم. بازی سختی در پیش داریم و باید در زمین بهترین عملکرد را داشته باشیم که به موفقیت برسیم.

وی افزود: خیلی خوشحالم که که فردا هواداران استقلال را در ورزشگاه می بینم چون از روز اول به آنها مدیون هستم.چه در زمانی که در استقلال بودم و چه نبودم همیشه به من لطف داشتند. آنها همیشه در ذهن من هستند و امیدوارم فردا یک نتیجه در خور آنها به دست بیاوریم.

سرمربی تیم استقلال در مورد وضعیت بلانکو گفت: او بازیکن با کیفیتی است که باید از او استفاده کنیم. فکر می کنم اگر قرارداد حامدی فر ثبت شود 17 بازیکن داریم که یکی از آنها بزرگسال است.اگر روز اول دوست داشتم تیم پرمهره ای داشته باشیم چون پیش بینی این روزها را می کردم. امسال سال سختی برای فوتبال ایران است. تیم ملی، تیم امید و بازی های لیگ قهرمانان آسیا باعث وقفه در لیگ می شود و هر تیمی که بیشتر بازیکن داشته باشد موفق می شود. در مورد بلانکو صحبت هایی با آقای خطیر داشتیم ولی هنوز نتوانسته ایم قرارداد او را ثبت کنیم.

نکونام در مورد کاهش قرارداد بازیکنان گفت: این مساله ای است که خود بازیکنان باید در موردش تصمیم بگیرند. این مسائل مدیریتی است ولی امیدوارم شرایط طوری فراهم شود که به استقلال کمک شود گرچه اگر قرار بود یک امتیاز یا دو امتیاز کسر شود من مشکلی ندارم و کاش می شد به اول فصل برگردیم و تمام بازیکنانی که می خواهیم را بگیریم.این مشکلی نیست و می شود در طول فصل آن را جبران کرد ولی متاسفانه ما تا نیم فصل دستمان خالی است. باز هم تکرار می کنم این بازیکنان بهترین هستند و با 13 بازیکن هم می رویم و می جنگیم چون وظیفه خودمان را در قبال هواداران انجام می دهیم.

وی تاکید کرد: شما وقتی بازیکن داشته باشید می توانید در طول فصل جبران کنید یک امتیاز که چیزی نیست حتی 3 امتیاز را هم می شود جبران کرد.من روز اول گفتم سر ا بی کلاه ماند و ضرر کردیم. این تصمیمات را هم مدیریت باشگاه گرفته و الان هم زمانی نیست که در موردش حرف بزنیم. باید در نیم فصل تیم را تقویت کنیم و 3-4 بازیکن بگیریم که از این شرایط جدا شویم. اینکه تیم های دیگر خلاف قانون عمل می کنند در حیطه وظیفه من نیست که به آن ورود کنم و مراجع رسیدگی باید در مورد آن تصمیم بگیرند. ما باید حواسمان به تیم خودمان باشد تا تیم و هوادارانمان را خوشحال کنیم.

سرمربی تیم استقلال در خصوص اشتباهات داوری علیه تیم استقلال و بیانیه برخی پیشکسوتان در این مورد گفت: اولا از همه پیشکسوتان تشکر می کنم و این نشان می دهد دفاع از حق استقلال برای این عزیزان مهم است.آقایان روشن، جباری، بیانی و کسانی که نیازی به آوردن اسم آنها نیست و خیلی بزرگ هستند. اگر 2 امتیاز الان به تیم ما بدهند یا حتی بگیرند فرق قهرمان روز آخر مشخص می شود، من در مورد تیم خودمان مثال زدم که مشکلی پیش نیاید.اگر الان حرفی بزنم می گویند بیا و توضیح بده ولی الان آنقدر کار  داریم و سرمان شلوغ است که دوست ندارم مشکلی پیش بیاد. خودتان دارید می بینید، از بازی اول تا آخر ما چه شرایطی برای ما پیش آمد و تیم های دیگر چه شرایطی داشتند. 

نکونام تاکید کرد: تصور کنید که 3 امتیاز را روی اشتباه داوری از دست دادیم ولی نمی دانم چرا ضرر آن برای ما اتفاق می افتد و سودش برای رقبای ما. شما به جدول نگاه کنید که اگر 3 امتیاز از رقبای ما در خصوص اتفاقات داوری کسر می شد آنها کجای جدول بودند ولی امیداوارم از این به بعد از این اتفاقات رخ ندهد.

وی در خصوص حضور بانوان در ورزشگاه آزادی در بازی فردا عنوان کرد: هر زمان از بچگی مقابل استقلال بازی می کردنم همیشه حس و حال دیگری داشتم. از دیدن آنها خیلی خوشحال می شوم و امیدوارم حضور هواداران در بازی فردا به ما انرژی مثبتی بدهد چون به حضور آنها نیاز داریم و قدرتمان را بیشتر کنیم.

سرمربی تیم استقلال در خصوص احتمال برگزاری دیدارهای استقلال در کیش گفت: در این زمینه با آقای خطیر صحبت کردیم ولی می خواهم حرف دلم را بزنم که اتفاقا فوتبالی هم هست.واقعا برای فوتبال ما بد و زشت نیست که در تهران ورزشگاهی نداریم که استقلال در آنجا بازی کند؟ با احترام به تمام استانها این موضوع بد است. خواسته من از باشگاه این بود که بازی های ما تا نیم فصل در تهران ادامه داشته باشد و بعد از نیم فصل تیم ملی جام ملت ها را دارد و می شود ورزشگاه های دیگر را آماده کرد. اینکه استقلال بخواهد از تهران بیرون برود برای فوتبال ما بد است.

نکونام تاکید کرد: من روز آخر به آقای خطیر گفتم شرایط ما به شکلی نیست که در کیش میزبانی کنیم و بهتر است مسئولان ورزشگاه های دیگر را آماده کنند که در تهران میزبان رقبا باشیم.خواهش من این است که در آزادی تا نیم فصل بازی کنیم و با توجه به تعطیلی و استراحت به وضعیت ورزشگاه ها رسیدگی کنیم.وقتی با هواپیما به شهر دیگری می رویم این اسمش میزبانی نیست و در واقع میهمانی است. 

وی در خصوص زمین تمرین استقلال گفت: یکی از معضلات فوتبال ما همین زمین تمرین است. با توجه به جمعیت و تیم های حاضر در تهران شرایط خوب نیست ولی زمین تمرین ما خوشبختانه خوب است ولی باید از زمین مراقبت کنیم.

سرمربی استقلال در خصوص تقابل با محمود فکری و حواشی که قبلا وجود داشت گفت: فردا استقلال با هوادار بازی دارد.

نکونام در  پاسخ به این سوال که تعطیلات لیگ به سود استقلال بود یا به ضر ر این تیم گفت:هر چه تیم ها در شرایط بازی باشند بهتر است. شاید ابتدای فصل این تعطیلی به نفع ما بود ولی الان به ضرر ما است. 

وی در خصوص اینکه تقابل استقلال و هوادار نسبت به سالهای گذشته چگونه خواهد بود گفت: فوتبال اینگونه است که هر تیمی بهتر بازی کند بهتر نتیجه می گیرد.قطعا ما فردا تمام تلاشمان را انجام می دهیم که موفق شویم.

خبرنگاری خواستار پیام نکونام برای هواداران شد که سرمربی استقلال گفت: دوست دارم همه آنها با لباس و پرچم آبی بیایند و شرایط و جو را به شکلی کنند که کار برای حریف سخت شود.

نکونام در پاسخ به این سوال که بعد از آشتی کنان با خطیر شرایط بهتر شد یا خیر گفت: در ابتدا از پیشکسوتان استقلال آقایان روشن، جباری، عالمی، بابازاده، بیانی تشکر کنم و از علی دبیر تشکر می کنم که همه دوست داشتند شرایط برای استقلال بهتر شود. هم من و هم مدیریت به دنبال این بودند که شرایط برای تیم بهتر شود. به هر حال مشکلاتی وجود داشتد که صحتبی در مورد آن نمی کنم ولی الان شرایط خوبی داریم و با توجه به جلسات وضعیت به سمتی می رود که با این توان جلو برویم تا در نیم فصل وضعیت جذب بازیکن را داشته باشیم. مدیریت باشگاه هم تمام تلاشش را می کند که این اتفاق برای ما بیفتد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته