دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پشت پرده خبر کلاهبرداری از بازیکنان پرسپولیس چیست؟

پشت پرده خبر کلاهبرداری از بازیکنان پرسپولیس چیست؟
بازیکنان پرسپولیسی که درگیر یک پرونده کلاهبرداری شده اند از اینکه این ماجرا بعد از دو سال رسانه‌ای شده متعجب هستند و آن را شیطنت می‌دانند.
کد خبر : 873496

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه از برخی بازیکنان پرسپولیس کلاهبرداری چند ده میلیاردی شده است.

ماجرا از این قرار است که فردی با جلب اعتماد در بین بازیکنان پرسپولیس با وعده اینکه می تواند ماشین خارجی با شرایط مناسب برای آنها تهیه کند از برخی از اعضای تیم پول می گیرد تا این اتفاق بیفتد و اتفاقا برای دو سه نفری هم این ماشین ها تهیه می شود اما بعد از این جلب اعتماد برای سایر نفرات ماشینی تهیه نمی شود و فرد مذکور هم متواری می شود.

تقریبا 8 نفر از بازیکنان درگیر این ماجرا شدند که البته برخی از این بازیکنان اکنون در پرسپولیس نیستند. ضمن اینکه ماجرا برای دو سال پیش است. مبالغی هم که بازیکنان از دست داده اند رقم های متفاوتی دارد که روی هم نزدیک به 30 میلیارد تومان می شود.  مسئله ای که باعث شده تا بازیکنان درگیر این پرونده امروز از آن متعجب شوند رسانه ای شدن این خبر بعد از ماجرای اعتصاب هفته گذشته سرخپوشان است.

درست است که برخی از اعضای پرسپولیس در این زمینه مالباخته شده اند اما ماجرای اعتصاب اخیر آنها ربطی به این پرونده ندارد و آنها از صحبت های اخیر برخی از مدیران تیم در ماه های اخیر ناراحت بودند و اینکه بابت پرداخت آپشن های قراردادشان اقدامی نمی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته