دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

فرمانده کل ارتش: رژیم صهیونیستی در مسیر فروپاشی زودرس است

فرمانده کل ارتش: رژیم صهیونیستی در مسیر فروپاشی زودرس است
فرمانده کل ارتش پیروزی شجاعانه جوانان فلسطینی را نویدبخش افقی روشن برای دستیابی به فتوحات عظیم دیگر دانست و گفت: رژیم صهیونیستی با شکست سنگین و غیرقابل ترمیمی که در عملیات طوفان الاقصی خورد در مسیر فروپاشی سریع‌تر قرار گرفته است.
کد خبر : 872802

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیین ترفیع تعدادی از افسران ارتش به درجه امیری که در ستاد ارتش برگزار شد گفت: طراحی هوشمندانه عملیات طوفان الاقصی توسط جوانان و مردم شجاع و از جان گذشته فلسطین موجب ترس و سردرگمی صهیونیست‌ها شده است.

او با بیان اینکه شکست‌های نظامی و اطلاعاتی رژیم کودک‌کش صهیونیستی، آن غاصب ظالم را در بدترین شرایط ۷۵ سال گذشته قرار داده است افزود: کشته شدن، مجروحیت و اسارت جمع پرشمار و بی‌سابقه‌ای از صهیونیست‌ها، نتیجه عملکرد خودشان و تنها بخش بسیار کوچکی از انتقام خون شهیدان بی‌گناه و مظلوم فلسطینی است.

امیر سرلشکر موسوی اقدام شجاعانه و فداکارانه مردم از جان گذشته فلسطین در پاسخ به سال‌ها جنایت دشمن غاصب را یک نقطه عطف در تاریخ مقاومت دانست و گفت: رژیم صهیونیستی با ضربه و شکست سنگین و غیرقابل ترمیمی که در عملیات طوفان الاقصی خورده، در مسیر فروپاشی سریع‌تر قرار گرفته است.

فرمانده کل ارتش، پیروزی شجاعانه و غرورآفرین جوانان فلسطینی و استمرار این عملیات را نویدبخش افقی روشن برای دستیابی به فتوحات عظیم دیگر دانست و خاطرنشان کرد: همان‌گونه که رهبر عزیز و حکیم ما فرمودند ملت فلسطین با عزمی راسخ‌تر و در واکنش به ادامه جنایات  رژیم صهیونیستی، سیلی محکم‌تری بر چهره زشت آنها خواهد زد.

او تصریح کرد: امروز جوانان فلسطینی در سایه ایمان و امید، فتح‌الفتوحی را رقم زدند که جهان را مات و مبهوت کرد.

امیر سرلشکر موسوی یادآور شد: جای بسی تأسف است که رسانه‌های خارجی همسو با سیاست‌های استکبار جهانی، جای ظالم و مظلوم را وارونه جلوه می‌دهند و کشورهای حامی آن رژیم نه تنها چشم خود را بر جنایات وارده به مردم فلسطین و کودکان و زنان بی‌گناه غزه و آوارگی آنان بسته‌اند بلکه در صدد کمک تسلیحاتی به این رژیم منحوس برآمده‌اند.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: امروز، غزه تحت شدیدترین فشار، محاصره، کمبود و تنگناهای بی‌سابقه قرار دارد و در حالی که رژیم غاصب صهیونیستی آب و برق مردم غزه را قطع کرده، رسانه‌های مدعی حقوق بشر و آزادی بیان، سکوت مرگباری را در پیش گرفته‌اند و  بسیاری از مردم جهان را از آگاهی نسبت به ظلم و ستم وارده بر مردم بی‌گناه فلسطین و غزه محروم ساخته‌اند.

امیر سرلشکر موسوی ابراز امیدواری کرد: با بر ملا شدن هر چه بیشتر خباثت و خوی وحشی‌گری رژیم جعلی اسرائیل، تنفر آزادگان جهان از درنده خویی صهیونیست‌ها و حامیان آنان افزایش یابد و بجاست امروز، مسلمانان سراسر جهان، آزادگان و پیروان ادیان بزرگ و محترم الهی همدل و یک‌صدا جنایات رژیم بی‌رحم صهیونیستی را محکوم کنند و موج حمایت از مردم مظلوم فلسطین بیش‌ازپیش در گستره جهان، طنین افکند. 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته