دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رونمایی از کتاب «اسیر آلواتان» و پنج کتاب صوتی انتشارات روایت فتح

رونمایی از کتاب «اسیر آلواتان» و پنج کتاب صوتی انتشارات روایت فتح
انتشارات روایت فتح با آغاز هفته دفاع مقدس از کتاب اسیر آلواتان و پنج کتاب صوتی خود رو نمایی خواهد کرد.
کد خبر : 869312

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و در آستانه هفته وحدت، این انتشارات از «کتاب اسیر آلواتان» تازه‌ترین کتاب نشر و «پنج کتاب صوتی» جدید خود رونمایی می‌کند.

برنامه چراغ روشن که با حضور مسئولان فرهنگی کشور و مهمانانی از خطه عزیز کردستان برگزار می‌شود، شامل دو بخش است: بخش اول، رونمایی از پنج کتاب صوتی «ماه بالانشین»، زندگی شهید حجت الاسلام عباس شیرازی به قلم راضیه تجار و گویندگی مریم همتی؛ «لابه‌لای درختان بلوط»، زندگینامه دانشمند شهید داریوش رضایی‌نژاد به قلم مهدیه عین‌الهی و گویندگی تینا میرکریمی؛ «جلد ۲۲ از مجموعه یادگاران» زندگی دانشمند شهید مصطفی احمدی‌روشن به قلم مرتضی قاضی و گویندگی مهیار ستاری - تینا میرکریمی؛ «به رنگ خاک»، مجموعه خاطرات شهید سید محمدحسین علم الهدی به قلم افروز مهدیان و گویندگی حسن آزادی؛ «دفترچه نیم‌سوخته» به قلم سیده خدیجه مدنی و گویندگی سامان قلیچ‌خانی است.

در بخش دوم این مراسم از «اسیر آلواتان» تازه‌ترین اثر نشر نیز رونمایی خواهد شد. کتاب اسیر آلواتان مجموعه خاطرات شهدا و اسرای در بند کومله و دموکرات از زبان شاهدان عینی است که به همت آقای رضا رستمی نویسنده اهل مریوان به نگارش درآمده و در ۲۰۸ صفحه وارد بازار نشر شده است.

به اطلاع می‌رساند مراسم چراغ روشن با آیین رونمایی از تازه‌های نشر روایت فتح به مناسبت هفته دفاع مقدس و آغاز هفته وحدت روز سه شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲ از ساعت ۱۵ الی ۱۷ در بنیاد فرهنگی روایت فتح برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته