دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 شهريور 1402 - 16:00

حمله توپخانه‌ای سوریه به تروریست‌ها در «حلب» و «ادلب»

حمله توپخانه‌ای سوریه به تروریست‌ها در «حلب» و «ادلب»
همزمان با درگیری مزدوران ترکیه و آمریکا در حومه «حلب»، ارتش سوریه در ادامه مقابله با تروریست‌ها، مواضع آنان را در حومه شهر‌های حلب و «ادلب» گلوله‌باران کرد.
کد خبر : 866324

به گزارش گروه جهان خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از رسانه‌های سوری، منابع محلی در سوریه گفتند که واحد‌های توپخانه ارتش سوریه، تجمعات و تحرکات گروه‌های مسلح تروریستی را در شمال و شمال غربی این کشور گلوله باران کردند.

در همین راستا، مواضع تروریست‌ها در روستای «کفرعمه» و «کفرتعال» در حومه غربی شهر «حلب» هدف آتش واحد‌های توپخانه ارتش سوریه قرار گرفت.

مواضع تروریست‌ها در روستا‌هایی «کنصفره» و «الفطیره» در ارتفاعات «الزاویه» در حومه شهر «ادلب» نیز هدف آتش توپخانه ارتش سوریه قرار گرفت.

به گفته رسانه‌های سوریه، این تروریست‌ها به‌ویژه گروهک‌های زیرمجموعه گروه تروریستی «جبهه النصره» در شمال و شمال غرب سوریه از حمایت ترکیه برخوردار هستند.

درگیری تروریست‌های ترکیه و آمریکا در حومه حلب

خبرنگار شبکه المیادین نیز از درگیری‌های شدید میان تروریست‌های گروه موسوم به «ارتش ملی» وابسته به ترکیه و گروه موسوم به «نیرو‌های سوریه دموکراتیک» (قسد) در مناطقی از حومه غربی شهر منبج در حومه استان حلب خبر داد.

این خبرنگار گفت: در حالی که گلوله باران شدید توپخانه‌ای و راکتی میان دو طرف برقرار است، تروریست‌های ارتش ملی قصد پیشروی به سوی روستای «ام عدسه» در غرب «منبج» را دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته