دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 مرداد 1402 - 12:29

سرپرست شمس‌آذر: سایپا می‌خواهد تمام قوانین را برعکس کند/ استعفای دقیقی صحت ندارد

سرپرست شمس‌آذر: سایپا می‌خواهد تمام قوانین را برعکس کند  استعفای دقیقی صحت ندارد
سرپرست تیم شمس آذر گفت: سایپا می‌خواهد در بیرون از زمین لیگ برتری شود در حالی که شمس آذر با شایستگی درون زمین حقش را گرفت و صعود کرد.
کد خبر : 861899

مصیب چگینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در مورد اینکه بعد از شکایت باشگاه سایپا که منجر به ۳ امتیاز منفی برای شمس آذر شد، شکایات دیگری هم از تیمش شده بود، یادآور شد: اگر برخی دوستان سرشان در لاک خود باشد و دیگر تیم‌ها را تهییج نکنند تا برای بازیکنی که در ۹ بازی ۹۰ دقیقه هم بازی نکرده، شکایت جدیدی صورت بگیرد، یکی از دغدغه‌های ما حل می‌شود. از مجموع شکایات صورت گرفته تنها شهرداری همدان انصراف نداده و با شناختی که از عوامل این باشگاه دارم آنها هم شرایط را درک می‌کنند و موضوع ختم به خیر می‌شود. بهتر است کلاه خود را قاضی کنیم و وقتی منفعتی برای تیم‌مان نیست به دنبال ان نباشیم تا تیم دیگری وارد چالش شود.

در حق شمس آذر احجاف نشود

وی ادامه داد: باشگاه شمس آذر به ۳ امتیاز منفی که از سوی کمیته انضباطی در فصل جیدی برای ما لحاظ شد هم معترض است. دفاعیات خود را به کمیته استیناف ارائه کردیم و امیدواریم تا بتوانیم رأی دیگری را بگیریم و بدون امتیاز منفی فصل را شروع کنیم. در اولین سال حضورمان در لیگ برتر قرار داریم و درست نیست در حق تیم ما که نوپاست اجحاف شود. باشگاه سایپا که بازیکنان مستعد زیادی در سال‌های گذشته به فوتبال ایران معرفی کرده و می‌تواند در آینده هم بازیکنان خوبی را معرفی کند، مشخص نیست بر مبنای چه مشخصاتی می‌خواهد لیگ برتری شود. انتظار دارد تمامی قوانین را بر عکس کنند تا بتواند در لیگ برتر بازی کند. شمس آذر در زمین بازی توانست با شایستگی حق خود را بگیرد، امتیازات خوبی جمع کند و خیلی زودتر از موعد از لیگ دسته یک صعود کند، حالا سایپا در بیرون از زمین می‌خواهد به چنین هدفی برسد که قوانین هم بیانگر آن است چنین اتفاقی ممکن نیست.

دقیقی با جدیت کارش را می‌کند

چگینی در واکنش به استعفای سعید دقیقی به خاطر نگرانی از کسر امتیاز بیشتر از شمس آذر تصریح کرد: اصلا چنین موضوعی صحت ندارد و دقیقی با جدیت کارش را دنبال می‌کند. او سرمربی تیم ما در فصل قبل بود و توانست تیم را لیگ برتری کند. حالا می‌خواهد در لیگ برتر هم با تیمش دست به کارهای بزرگی بزند و هر روز با تمام انرژی در ورزشگاه رجایی قزوین که در اختیار باشگاه شمس آذر است تمرینات را با جدیت دنبال می کند و انرژی بسیار زیادی دارد تا بتواند دست به کارهای بزرگی بزند. ورزشگاه رجیی که سال‌ها قبل میزبان بازی‌های پیکان بود، الان مجهز به زمین‌های چمن طبیعی و مصنوعی است و شرایط برای آنکه شمس آذر بدون دغدغه تمرین کند، فراهم است. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته