دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
آزمون‌های پیش‌کارورزی و علوم‌پایه دندانپزشکی برگزار می‌شود؛

۱۰ مرداد؛ آغاز نام‌نویسی در آزمون‌های پزشکی خارج از کشور

۱۰ مرداد؛ آغاز نام‌نویسی در آزمون‌های پزشکی خارج از کشور
نام‌نویسی در آزمون‌های پیش‌کارورزی و علوم‌پایه دندانپزشکی ویژه دانش‌آموختگان خارج از کشور از تاریخ ۱۰ مرداد آغاز می‌شود و تا روز ۱۸ مرداد ادامه دارد.  
کد خبر : 860389

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نام‌نویسی در آزمون‌های پیش‌کارورزی و علوم پایه دندانپزشکی ویژه دانش‌آموختگان خارج از کشور از تاریخ ۱۰ مرداد آغاز می‌شود و تا روز ۱۸ مرداد ادامه دارد.  

 داوطلبانی که در مرکز خدمات آموزشی تشکیل پرونده داده اند (داوطلبان دقت کنند تمام مدارک مربوطه در این مرکز باید کامل باشد و در صورت نقص پرونده، کارت ورود به جلسه برای این داوطلبان صادر نمی‌شود)، باید قبل از نام نویسی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش
پزشکی، با مراجعه به لینک آزمون‌های مربوطه (قسمت پرداخت هزینه) مبلغ ۶۳۰ هزار تومان به صورت اینترنتی پرداخت کنند و با در دست داشتن پرینت پرداخت هزینه، یک قطعه عکس و کارت ملی به یکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی برگزارکننده آزمون‌های جامع مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام کنند.

تمام آزمون‌ها شامل آزمون‌های علوم پایه (پزشکی و دندان پزشکی)، پیشکارورزی در تاریخ ٢ شهریور در یک نوبت راس ساعت ٩ صبح به صورت کاغذی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته