دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

آخرین انیمه «میازاکی» بدون تبلیغات اکران شد

آخرین انیمه «میازاکی» بدون تبلیغات اکران شد
ژاپنی‌های هیجان‌زده برای تماشای تازه‌ترین فیلم هایائو میازاکی با عنوان «چگونه زندگی می‌کنی» به صف شدند.
کد خبر : 858236

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، کارگردان محبوب ژاپنی‌ها گفته است که فیلم «چگونه زندگی می‌کنی» آخرین اثرش خواهد بود و به همین دلیل استودیو جیبلی (تولیدکننده و پخش کننده کار) تا زمان اکران هیچ اطلاعاتی درباره بازیگران، موسیقی یا داستان فیلم منتشر نکرد و تنها به انتشار یک پوستر بسنده کرد.

حالا که اکران آخرین ساخته میازاکی در ژاپن آغاز شده بسیاری از دوستداران این هنرمند۸۲ ساله در مقابل سالن‌های سینما صف کشیدند تا به تماشای «چگونه زندگی می‌کنی» تاز‌ترین اثر هنرمند محبوبشان بنشینند.

خبر ساخت انیمیشن «چگونه زندگی می‌کنی» نخستین بار در سال ۲۰۱۶ اعلام شد و در طول این مدت استودیو جیبلی تصمیم گرفت کوچک‌ترین اطلاعاتی از این اثر به بیرون درز نکند تا همه برای تماشای آن روی پرده سینماها تشنه باشند و بدون کوچکترین پیش زمینه‌ای از داستان، شخصیت‌ها و فضای کلی اثر نظاره‌گر آن باشند.

این حرکت پرریسک جیبلی که خود میازاکی هم چند روز پیش اعلام کرد که مطمئن نیست که به نفع فیلم است یا به ضرر آن، فعلا جواب مثبت گرفته و با وجود اینکه این اثر بدون هیچ تبلیغات یا بازاریابی خاصی به اکران درآمده، اما استقبال از آن در روزهای اولیه نمایش، موفقیت آمیز بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته