دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

عرفان‌پور: ۵ آلبوم شاخص موسیقی کودک و نوجوان راهی بازار می‌شود

عرفان‌پور: ۵ آلبوم شاخص موسیقی کودک و نوجوان راهی بازار می‌شود
مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری از آماده‌سازی پنج آلبوم شاخص موسیقی ویژه کودک و نوجوان خبر داد و گفت: به زودی این آلبوم‌ها راهی بازار می‌شود.
کد خبر : 854455

میلاد عرفان‌پور مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا گفت: در مرکز موسیقی حوزه هنری مجموعه‌ای از فعالیت‌ها و برنامه‌های متنوع را در پیش داریم و تمایل داریم که با هدف اعتلای موسیقی اصیل و متعالی‌ که به رشد انسان کمک می‌کند، این فعالیت‌ها را پیگیری کنیم.

وی در این باره افزود: موسیقی به نوعی باید ابزار سلوک هنرمندان باشد نه ابزاری که عده‌ای برای جمع کردن ثروت یا دیده شدن در دست گرفته‌اند، که متأسفانه امروز هم در جامعه موسیقی ما از این دست موسیقی‌ها که تنها نفع فردی دارد، متداول شده است.

برنامه‌های پیش روی دفتر موسیقی حوزه هنری

عرفان‌پور درباره برنامه‌های در دست کار مرکز موسیقی حوزه گفت: ما در ماه‌های آینده برنامه‌هایی برای انتشار آلبوم‌های مختلف داریم که تولیدشان به پایان رسیده است، بنابراین یک جریان از تولیدات خوب برای کودک و نوجوان راه افتاده که براساس آن پنج آلبوم شاخص برای کودک و نوجوان تولید خواهد شد، این آلبوم‌ها مراحل برنامه‌ریزی و تولید را گذرانده و با اساتید برجسته همچون محمدرضا علیقلی و بهرام دهقانیار نیز برای این آلبوم‌ها همکاری شده است.

وی یادآور شد:‌ در کنار این آلبوم‌ها در عرصه موسیقی پاپ، پژوهش و موسیقی نواحی نیز کار‌هایی در دست داریم که آن‌ها هم انجام خواهد شد.

فعالیت باشگاه موسیقانو در عرصه تولید و آموزش

عرفان‌پور درباره برنامه‌های باشگاه موسیقانو گفت: برنامه‌های این باشگاه را نیز پیگیر هستیم، باشگاه‌های هنری به تربیت هنرمند و پرورش مهارت‌های هنری هنرمندان موسیقی در سه رشته موسیقی ترانه سرایی، آهنگسازی و خوانندگی می‌پردازند؛ بنابراین باشگاه ماه‌ها است که هم در عرصه تولید و هم آموزش آغاز شده است، قطعاتی هم آماده انتشار و تولید شده است. کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی با حضور اساتید برجسته نیز در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته