دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 خرداد 1402 - 10:05
در گفتگو با آنا مطرح شد؛

جزئیاتی از فعالیت‌های انتخاباتی حزب موتلفه

جزئیاتی از فعالیت‌های انتخاباتی حزب موتلفه
قائم مقام حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه شورای انتخاباتی حزب متبوعش تشکیل شد، گفت: مسئولیت این شورا برعهده دبیرکل یا قائم مقام حزب است.
کد خبر : 852337

حمیدرضا ترقی قائم مقام‌ دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در مورد آغاز فعالیت انتخاباتی حزب متبوعش، گفت: شورای انتخاباتی تشکیل شد که آن شورا کارها را انجام می‌دهد، مسئولیت شورای انتخاباتی هم زیر نظر دبیر کل یا قائم مقام است.

وی با اشاره به جلسه  اخبر شورای انتخاباتی حزب موتلفه، اظهار کرد: هرکدام از تشکیلات وظایف مشخص خود را دارند. حوزه دفتر سیاسی،شهرستانها و تبلیغات هم وظایف خود را دارد، همه آنها در چارچوب وظایفی که دارند، در قالب سیاست‌های مصوب شورای مرکزی در رابطه با انتخابات عمل می‌کنند.

قائم مقام‌ دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در خصوص سیاست‌های حزب موتلفه در انتخابات ۱۴۰۲، عنوان کرد: سیاست‌های این حزب، در درجه اول، شناسایی نیروهای تراز انقلاب و مناسب با مجلس دوازدهم، بررسی زمینه‌های رأی آنها در جامعه، ارائه آنها به مراکز تصمیم‌گیر در انتخابات، مانند ائتلاف‌ها و جبهه‌هایی که موتلفه با آنها همراهی می کند و دفاع از آنها برای رأی در انتخابات است.

ترقی درخصوص سازوکار نهایی جریان انقلاب در انتخابات امسال، بیان کرد: در حال حاضر، هم شورای وحدت و هم شورای ائتلاف، احزاب و جریان‌های نیروهای انقلاب را نمایندگی می‌کنند اما اینکه کیفیت آن چگونه باشد، هنوز مشخص نیست.

وی اعلام کرد: از حزب موتلفه با شورای وحدت، دبیر کل و با شورای ائتلاف هم بنده در ارتباط هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته