دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ارائه محصولات فناور دانشگاه آزاد میانه در نمایشگاه صنعت آب و برق

ارائه محصولات فناور دانشگاه آزاد میانه در  نمایشگاه صنعت آب و برق
مدیر مرکز رشد واحد‌های فناوری دانشگاه آزاد اسلامی میانه از ارائه محصولات فناور این مرکز در نمایشگاه صنعت آب و برق آذربایجان شرقی خبر داد.
کد خبر : 852204

عباس نعمتی مدیر مرکز رشد واحد‌های فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا  از ارائه دستاورد‌های قابل تجاری‌سازی شرکت‌های فناور مرکز رشد فناوری و اعضای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان این واحد دانشگاهی در نمایشگاه صنعت آب و برق پژوهشگاه نیرو مرکز استان آذربایجان شرقی خبر داد و اظهار کرد: این نمایشگاه در محل پژوهشگاه نیرو مرکز استان آذربایجان شرقی با هدف ارائه دستاورد‌های تجاری‌سازی شده و قابل تجاری‌سازی مخترعان، فناوران و شرکت‌های دانش‌بنیان مرتبط با صنعت آب و برق استان برگزار شد.

وی با اشاره به دستاورد‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه  در این نمایشگاه بیان کرد: دستاورد‌های و طرح‌های دانش‌بنیان تجاری‌سازی شده و در مرحله تجاری‌سازی شرکت‌های فناور مرکز رشد فناوری و اعضای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان این واحد دانشگاهی ازجمله سیستم روشنایی و پایه چراغ تاشویی مجهز به سلول‌های خورشیدی و توربین بادی، بیلبورد‌های تبلیغاتی با آینه‌های منشوری برای کاهش مصرف برق، سیستم هوشمند هشداردهنده وضعیت محیط گلخانه‌ای، توربین بادی با قابلیت‌های ویژه و... ازجمله محصولات ارائه‌شده واحد میانه بودند.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه افزود: در این نمایشگاه، مجید کاظم خانی عضو باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد میانه و مدیرعامل شرکت توان سازان فجر به نمایندگی از شرکت‌های فناور مرکز رشد و اعضای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان حضور داشت.

نعمتی بیان کرد: از دستاورد‌های مرکز رشد فناوری و باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه مسئولان و مقامات مختلف وزارت نیرو ازجمله معاون تحقیقات و فناوری وزیر نیرو، معاونان و مدیران پژوهشگاه نیرو استان، پارک علم و فناوری استان آذربایجان شرقی و روسای مراکز رشد استان و... بازدید کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته