دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد:

جشنواره ملی ایثار از راه‌های حفظ فرهنگ شهادت است

جشنواره ملی ایثار از راه‌های حفظ فرهنگ شهادت است
احمد صالحی‌آرا جشنواره ملی ایثار و شهادت را ماراتن ملی دانست و یکی از راه‌های حفظ آثار و ارزش‌های فرهنگ ایثار و شهادت را شرکت در جشنواره ملی ایثار خواند.
کد خبر : 849950

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، احمد صالحی‌آرا رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی در نشست هم‌افزایی و هم‌اندیشی با دانشجویان کانون ایثار، کارکنان عضو خانواده شاهد، ایثارگر و رزمنده دانشگاه آزاد استان هرمزگان یکی از راه‌های حفظ آثار و ارزش‌های فرهنگ ایثار و شهادت را شرکت در جشنواره ملی ایثار خواند.

این مسئول اظهار کرد: جشنواره ملی ایثار یک مارتن ملی است که در راستای منویات مقام معظم رهبری و با هدف قدرت افزایش علمی همه ساله برگزار می‌شود و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به دارا بودن تعداد زیاد جامعه هدف شاهد و ایثارگر در مقاطع مختلف تحصیلی هر ساله در این جشنواره می‌درخشند.

وی افزود: منتخبان جشنواره ملی ایثار تمام بنیه شخصی و توان علمی خود را در راه حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب به کار می‌برند و در واقع میراث داران به حق دفاع مقدس هستند که در مراحل بعد از دانشگاه در سایر ارکان نظام با حمایت‌های مادی و معنوی و به‌کارگیری این منتخبین متعهد و متخصص در جایگاه‌های صنعتی علمی و پژوهشی در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیشرفت و توسعه کشور بهره‌مند خواهیم شد.

رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی گفت: شهدا، رزمندگان و ایثارگران طلایه‌دار نهضت انقلاب شکوهمند اسلامی هستند و خدمت به خانواده این قشر افتخارآفرین از مواهب خداوند است که نصیب ما شده و همه تلاش بر این بوده که با توجه به امکانات و توانمندی‌های موجود بتوانیم دستاورد‌های ایثارگران و رزمندگان را ارج نهاده و یاد شهدا را زنده نگه‌داریم.

صالحی‌آرا با اشاره به نقش دانشگاهیان در مقابله با ترفند‌های دشمن برای نابودی انقلاب اسلامی گفت: دشمنان با مطالعه عمیق پیوست‌های فرهنگی ما به دنبال تغییر ذائقه فرهنگی در این حوزه هستند و این دسیسه‌ها را به روش‌های مبتکرانه و ظریفی به‌کار می‌گیرند که باید این توطئه‌ها به‌خوبی شناسایی و به روش علمی و اخلاقی مدبرانه خنثی شوند. یکی از راه‌های اساسی آن، بیان فرهنگ شهادت و ایثار توسط خانواده‌ کسانی است که در میدان‌ها عزت و شرف افتخارآفرینی کرده و مدال ایثارگری و شهادت به گردن آویختند.

به گزارش آنا، این نشست با ادای احترام به شهدای گمنام جنگ تحمیلی دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس آغاز شد و با بازدید از کتابخانه آثار دفاع مقدس و تجلیل از مسئول ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد بندرعباس ادامه یافت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته