دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 ارديبهشت 1402 - 12:01
وحیدی:

ایران و ویتنام سابقه طولانی در همبستگی عاطفی و سیاسی دارند

ایران و ویتنام سابقه طولانی در همبستگی عاطفی و سیاسی دارند
وزیر کشور با اشاره به اینکه ویتنام در مجامع بین‌المللی به نفع ما رای می‌دهد و ما هم هرجا لازم باشد به نفع آن‌ها رأی می‌دهیم، افزود: دو کشور دارای سابقه طولانی در همبستگی عاطفی و روابط سیاسی هستند.
کد خبر : 848306

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، «ژنرال تولام» وزیر امنیت عمومی ویتنام که در تهران به سر می‌برد، امروز(شنبه) با احمد وحیدی وزیر کشور دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار طرفین بر همکاری‌های فی مابین و انتقال تجربیات تاکید کردند.

وحیدی در نشست خبری پس از دیدار با «تولام» وزیر امنیت عمومی ویتنام، گفت: روابط ایران و ویتنام روابط خوبی است و دیدگاه‌های دو کشور به هم نزدیک است و به علایق هم توجه می کنند.

وی با اشاره به اینکه ویتنام در مجامع بین‌المللی به نفع ما رای می‌دهد و ما هم هرجا لازم باشد به نفع آن‌ها رأی می‌دهیم، افزود: دو کشور دارای سابقه طولانی در همبستگی عاطفی و روابط سیاسی هستند.

وزیر کشور هدف از سفر وزیر امنیت عمومی ویتنام به ایران را توسعه و تقویت روابط دوجانبه عنوان و تاکید کرد: درباره مسائل اقتصادی، سیاسی، علمی - فناوری و به ویژه امنیتی از جمله جرایم سازمان یافته، قاچاق مواد مخدر و جرایم سایبری بحث و تفاهم نامه‌ای امضا شد تا روابط دو کشور در این حوزه‌ها توسعه یابد.

وحیدی گفت: بر اساس تفاهم‌نامه امضا شده، آینده بهتری برای روابط دو کشور متصوریم، با توجه به سطح همکاری‌های سیاسی، ظرفیت‌های اقتصادی بیشتری نیز برای همکاری داریم و این روابط می تواند توسعه یابد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته