دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
جشنواره کن امسال و اتفاقات مختلف؛

فرصت دوباره جانی دپ برای به دست آوردن هر آنچه از دست داده بود!

فرصت دوباره جانی دپ برای به دست آوردن هر آنچه از دست داده بود!
جشنواره کن امسال می تواند لحظه تعیین کننده‌ای برای بازگشت جانی دپ به عرصه بازیگری باشد.
کد خبر : 847484

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری علم و فناوری آنا، فیلم «ژان دو بری» فیلم افتتاحیه جشنواره کن امسال شب روز 16 می برای طرفدارهای و دپ هنرمند معروف فرانسوی میون نمایش داده می شود.

در این درام تاریخی دپ در نقش شاه لویی پانزدهم بازی می کند، در حالیکه میون علاوه بر کارگردانی این فیلم نقش ژان دو بری را بازی می کند.

به گزارش هالیوود ریپورتر روز بعد از نمایش این فیلم، جانیدپ در کنفرانس مطبوعاتی رسمی این جشنواره برای پاسخ به سوالات درباره «ژان دو بری» شرکت می کند.

رویدادهای مختلف و همین طور خود این فیلم این فرصت را در اختیار هالیوود قرار می دهد تا شرایط کنونی دپ را بررسی کند.

یک پخش کننده اختصاصی قدیمی در گفتگو با هالیوود ریپورتر گفت: «من فیلم را ندیده ام، اما به نظر می رسد که راه خوبی برای بازگشت دپ به همه چیز باشد.»«ژان دو بری» همزمان با پخشش در کن در سینماهای فرانسه نیز اکران خواهد شد، اما هنوز پخش کننده اش در امریکا مشخص نشده است.

حتی در بهترین شرایط، یک فیلم فرانسوی زبان با چالشهای زیادی رو به رو می شود، وقتی که قرار است در امریکا اکران شود.

یک کارشناس می گوید: «فکر می کنم همه چیز به کیفیت فیلم و کیفیت بازی جانی دپ بستگی دارد.»آخرین باری که جانی دپ با یک فیلم در جشنواره کن حضور داشت برمی گردد به سال 2011 و اکران فیلم «دزدان دریایی کاراییب: سوار بر امواج ناشناخته»آن زمان، او یکی از بزرگترین بازیگران سینمای جهان بود، جایگاهی که در سالهای بعد به دلیل انتشار گزارشاتی درباره رفتارهای عجیبش سر صحنه فیلمبرداری و یک طلاق پر سروصدا از امبر هرد در کنار اتهاماتی درباره خشونت خانوادگی از دست رفت.

حرفه بازیگری اش در اواخر سال 2020 سقوط آزاد کرد، بعد از این که دادگاهی در بریتانیا او را در جریان ضرب و شتم همسرش گناهکار شناخت، کمپانی برادران وارنر او را از پروژه «وحشی های جذاب» کنار گذاشت. سال گذشته، جانی دپ در شکایت از امبر هرد در امریکا پیروز شد و بیش از 10 میلیون دلار غرامت گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته