دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 ارديبهشت 1402 - 09:59

گجت‌های هوشمند که لوازم برقی را از راه دور کنترل می‌کنند

گجت‌های هوشمند که لوازم برقی را از راه دور کنترل می‌کنند
یک شرکت دانش‌بینان توانسته است گجت‌های هوشمند را به بازار عرضه کند که امکان کنترل لوازم برقی از هر جای دنیا را برای کاربران فراهم کرده است.
کد خبر : 846930

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، منصوره فهمیده کارشناس شرکت اسمارت پک ضمن معرفی گجت های هوشمند که قادر خواهند بود با مودمی که در داخل آنها نصب شده است امکان کنترل لوازم برقی از هر جای دنیا را برای کاربران فراهم کند، گفت: علاوه بر این قابلیت این گجت ها (چهار خانه‌های برقی) به عنوان محافظ تجهیزات برقی نیز عمل می‌کنند.

کارشناس فروش این شرکت فناور در مورد عملکرد این گجت ها افزود: هر دستگاه برقی را می‌توان با این رابط‌ها از را دور کنترل کرد به نحوی که آنها را خاموش و یا روشن کنیم وی گفت: با برنامه‌ای که روی موبایل نصب می‌شود و با به کارگیری مودم‌های داخلی این دستگاه‌ها که برای فواصل دور باید به مودم منزل مرتبط باشد می‌توان از جایی دستگاه‌های برقی را تحت کنترل قرار داد.

فهمیده در مورد قابلیت‌های دیگر این رابط‌ها گفت: یکی دیگر از قابلیت‌های جدید این رابط‌ها اسمارت شارژ است به نحوی که می‌توان با اپلیکیشن به موبایلی که به این رابط‌ها متصل شده است درصد شارژ تعیین کرد تا تلفن همراهی که با این رابط در حال شارژ است به‌اندازه‌ی مشخص شارژ شود و بیشتر از درصد اعلام شده شارژ نکند.

مدیر فروش شرکت اسمارت پک گفت: قیمت این رابط‌های برقی که مودم آنها در داخل آن تعبیه شده است نسبت به نمونه‌های خارجی مناسب اسب وی افزود: قیمت این گجت با تخفیف نمایشگاهی حدود ۹۶۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته