دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در ماه رمضان امسال صورت گرفت؛

برگزاری پویش ضیافت مومنانه و نان مهربانی توسط گروه جهادی شهدا +فیلم

برگزاری پویش ضیافت مومنانه و نان مهربانی توسط گروه جهادی شهدا +فیلم
گروه جهادی شهدا در نوروز و ماه مبارک رمضان امسال پویش‌های عام‌المنفعه فراوانی برگزار کرد که از جمله آنها می‌توان به پویش ضیافت مومنانه و نان مهربانی اشاره کرد.
کد خبر : 841757
به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، گروه جهادی شهدا با شروع سال جدید و همزمانی با ماه مبارک رمضان اقدام به برپایی پویش‌های مختلف کرده است.تعدادی از این پویش‌ها عبارت‌اند از: پویش نوروز همدلی، پویش ضیافت مومنانه، پویش صدای قدم‌های بهار، پویش افطاری ساده، پویش نان مهربانی، پویش سفره پدری، پویش روزه اولی ها.
 
پویش نوروز همدلی به تهیه و توزیع بسته های ارزاق بین خانواده‌های نیازمند به مناسبت عید نوروز۱۴۰۲ اختصاص دارد. پویش ضیافت مومنانه تهیه و توزیع بسته‌های ارزاق به مناسبت ماه مبارک رمضان است. پویش صدای قدم‌های بهار مربوط به  تهیه و توزیع کفش و لباس بین فرزندان خانواده‌های نیازمند است. پویش افطاری ساده تهیه وتوزیع افطاری بین خانواده‌های روزه‌دار نیازمند را پوشش می‌دهد. در پویش نان مهربانی، پخت و توزیع نان گرم بین خانواده‌های نیازمند در مناطق محروم پویش سفره پدری پخت و توزیع غذا در شب‌های قدر پویش روزه‌اولی‌ها با دعوت از روزه اولی‌ها و اجرای برنامه‌های فرهنگی اعم از (مسابقه کتاب و کتابخوانی،اهدا جوایز، نمایش عروسکی و...) برگزار شد.
 
در شب‌های قدر با دعوت خانواده‌های ایتام، بی سرپرست، بی‌بضاعت، زنان سرپرست خانواده و روزه‌اولی‌ها سفره احسان پهن شد. ازشب اول ماه مبارک رمضان پخت و توزیع افطاری توسط این گروه انجام شده است. گروه جهادی شهدا در زمینه‌های مختلف اعم از ساخت منزل مسکونی، سرویس بهداشتی و حمام، عمل چشم، تهیه عینک، تهیه جهیزیه، ازادی زندانیان جرائم غیرعمدمالی، تهیه لوازم‌التحریر، نذرآب، نذر قربانی و احداث کتابخانه مشغول به فعالیت می باشد.
 
این گروه تاکنون بیش از ۹ کتابخانه در مناطق محروم سراسر کشور افتتاح نموده است. از دیگر برنامه‌هایی که این گروه قرار از بزودی اجرایی نمایید خدمات دندانپزشکی رایگان برای خانواده‌های بی‌بضاعت است بر اساس این گزارش، همزمان با فرارسیدن شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان و مصادف با شب شهادت امیرالمومنین حضرت علی (ع)  کتابخانه زنده‌یاد فرزانه گلدانی ویژه برنامه‌های فرهنگی، مذهبی با عنوان سفره پدری با همراهی گروه جهادی شهدا برگزار نمود.
 
معصومه قهرمان‌پور مسئول کتابخانه زنده‌یاد فرزانه گلدانی ضمن قبولی طاعات و عبادات و همچنین تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت علی علیه السلام از ویژه‌برنامه‌های فرهنگی و مذهبی با حضور بانوان و کودکان همزمان با شهادت امام علی (ع) در کتابخانه خبر داد. معرفی شخصیت والای آن حضرت و همچنین آشنایی اعضا با آداب شب زنده‌داری شب های قدر و جزء‌خوانی قران کریم توسط اعضای محفل قرانی معجزه نبی و محفل کلام نور از امام نور بخشی از برنامه‌های فرهنگی اجرا شده بود که در پایان نیز نشست کتابخوانی و اهدای جوایز با همراهی گروه جهادی شهدا در کتابخانه عمومی زنده‌یاد فرزانه گلدانی برای روزه اولی‌ها صورت گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته