دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 اسفند 1401 - 14:06
مدیر تربیت‌بدنی و سلامت سازمان سما:

ورزش‌های آبی و ساحلی در استان هرمزگان راه‌اندازی شود

ورزش‌های آبی و ساحلی در استان هرمزگان راه‌اندازی شود
مدیر تربیت‌بدنی و سلامت سازمان سما خواستار راه‌اندازی ورزش‌های آبی و ساحلی در استان هرمزگان شد.
کد خبر : 837383

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از بندرعباس، جمشید همتی مدیر تربیت‌بدنی و سلامت سازمان سما در حاشیه بازدید از زیرساخت‌ها و فضای ورزشی مدارس سمای استان هرمزگان اظهار کرد: بی‌تردید آموزش‌های کاربردی و تلاش نوجوانان و جوانان ضامن امنیت و صلابت کشورمان ایران خواهد بود. توسعه ورزش در مدارس و دانشگاه‌ها در راستای توسعه سلامت جسمانی و روانی و به دنبال آن توسعه علم از رسالت مهم و حیاتی در جامعه است.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های ورزشی باید هدفمند صورت گیرد، افزود: دبیران ورزش باید تلاش کنند تا دانش‌آموزان از دریچه ورزش بتوانند اجتماعی شدن، سازگاری با محیط، تکامل شخصیت مناسب، اخلاق‌مداری، رعایت حقوق دیگران، فرهنگ‌سازی را تجربه کنند.

مدیر تربیت‌بدنی و سلامت سازمان سما  از استان هرمزگان به‌عنوان استانی با ظرفیت بالا یاد کرد و گفت: هرمزگان یکی از استان‌هایی است که می‌تواند با برنامه‌ریزی اصولی، آماده‌سازی فضا‌های ورزشی و استعدادیابی به یکی از استان‌های برتر در آینده‌ای نزدیک تبدیل شود. بهره‌مندی از دبیران و مربیان مجرب و باسابقه عرصه ورزش در مدارس سما از سرمایه‌های این مجموعه در کشور بوده و کیفیت، نیروی انسانی کارآمد و متخصص از مؤلفه‌های اصلی انتخاب اولی بودن مدارس سما در کشور است.

همتی خواستار راه‌اندازی ورزش‌های آبی و ساحلی در استان هرمزگان شد و بیان کرد: با توجه به دارابودن سواحل زیبا و بکر، فراهم کردن شرایط لازم برای ورزش‌های آبی و ساحلی از وظایف مهم حوزه ورزش در هرمزگان بوده و تعامل مدیران تربیت‌بدنی دانشگاه و سما در استان زمینه رشد و پیشرفت ورزش در این دانشگاه فراهم شده است.

به گزارش آنا، بازدید از فضا‌های ورزشی مدارس سما شهرستان بندرعباس، قشم و پروژه ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس و نشست با دبیران تربیت‌بدنی از برنامه‌های مدیر تربیت‌بدنی و سلامت سما در هرمزگان بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته