دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 اسفند 1401 - 11:43
مسئول تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد سبزوار اعلام کرد؛

سبزوار میزبان لیگ برتر والیبال جوانان و نوجوانان خراسان‌ رضوی

سبزوار میزبان لیگ برتر والیبال جوانان و نوجوانان خراسان‌ رضوی
ثمانه بخشی از میزبانی مسابقات لیگ برتر والیبال جوانان و نوجوانان استان خراسان‌ رضوی توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار خبر داد.
کد خبر : 834208

ثمانه بخشی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا در سبزوار از میزبانی مسابقات لیگ برتر والیبال جوانان و نوجوانان استان خراسان‌رضوی توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار خبر داد.

وی با بیان اینکه این برای نخستین‌بار است که شهرستان سبزوار، میزبان مسابقات لیگ برتر جوانان و نوجوانان استان می‌شود، ادامه داد: این مهم با همکاری هیئت والیبال شهرستان سبزوار و فراهم‌ ساختن شرایط لازم برگزاری مسابقات و میزبانی توسط واحد سبزوار صورت گرفت.

مسئول تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار با اشاره به حضور پنج تیم از شهرستان‌های سبزوار، قوچان، تربت‌حیدریه، خواف و تایباد در این دوره از مسابقات گفت: در پایان این مسابقات که به مدت سه روز در سالن ورزشی مجتمع دانشگاهی واحد سبزوار برگزار شد، تیم فراز سبزوار با کسب چهار برد پیاپی، موفق به کسب مقام قهرمانی این مسابقات شد.

بخشی، رئیس و دبیر هیئت والیبال و مسئول کمیته مسابقات والیبال استان خراسان‌رضوی، مسئول کمیته والیبال شهرستان‌های خراسان‌رضوی و سایر مسئولان و پیشکسوتان عرصه والیبال شهرستان سبزوار را از جمله مهمانان حاضر در این رویداد ورزشی نام برد.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار میزبان لیگ برتر والیبال جوانان و نوجوانان

وی در بخش دیگری از گفت‌وگو با خبرنگار آنا از عضویت رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار در هیئت‌‌رئیسه کاراته شهرستان سبزوار هم خبر داد.

مسئول تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار با بیان اینکه رئیس واحد سبزوار، سابقه فعالیت حرفه‌ای در ورزش‌های رزمی از جمله کاراته را دارد، ادامه داد: به همین مناسبت و در حاشیه افتتاح خانه کاراته شهرستان سبزوار که با حضور جمعی از مسئولان ورزشی سبزوار برگزار شد، حکم انتصاب رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار در هیئت‌ رئیسه ورزش کاراته شهرستان تقدیم وی شد.

بخشی با اشاره به موفقیت تیم‌های ورزشی دانشجویان، کارکنان و اعضای هیئت‌ علمی دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار در مسابقات مختلف ورزشی، منطقه را مرهون توجه ویژه این دانشگاه به ورزش و تدارک فضا‌های ورزشی مناسبت و مسابقات متنوع در این دانشگاه عنوان کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته