دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 دی 1401 - 14:12
در گفت و گو با آنا عنوان شد

ماجرای تصادف وحشتناک داور والیبال و معجزه زنده ماندنش چیست؟

ماجرای تصادف وحشتناک داور والیبال و معجزه زنده ماندنش چیست؟
محمد عشق دوست داور بین المللی والیبال گفت: یک جورهایی معجزه شد که من در این تصادف زنده ماندم.
کد خبر : 823651

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، داور اول بازی ایفا سرام اردکان و لبنات هزار آمل، درست چند ساعت قبل از قضاوت در هفته چهاردهم و نزدیک به اردکان تصادف شدیدی کرد.

عشق‌دوست که ساکن تهران است شنبه‌شب با اتومبیل شخصی اش راهی یزد شد، اما ساعت ۲:۳۰ دقیقه بامداد یکشنبه با تریلی حمل آهن تصادف کرد. او در مورد این اتفاق به خبرنگار آنا گفت: من ساعت ۲:۳۰ دقیقه در جاده نائین و نزدیک به اردکان رانندگی می‌کردم که یک لحظه خوابم برد و رفتم جلوی تریلی حمل آهن. من تنها سرم را کشیدم و بعد تریلی آمد به اتاق. ماشینم کاملا ساندروف شد و باید به ارواقچی‌ها بفروشم. اما زنده ماندنم معجزه بود.

او با اشاره به کمک یکی از رهگذران برای رسیدن به اردکان گفت: دیر وقت بود و کار سخت بود تا به بقیه اطلاع دهم. من به رزقی داور دوم زنگ زدم و قصه را گفتم و بعد با انصاری ناظر بازی صحبت کردم که به من گفت؛ خودت یک کاری بکن، امداد خودرو بگیر! بعد یک رهگذر غریبه به من کمک کرد، جرثقیل گرفت، کلی برایم وقت گذاشت و مرا به اردکان رساند.

داور بین المللی والیبال وضعیت عمومی بدنش را خوب دانست و  ادامه داد: من پوستم کلفت است و از این بدتر هم داشته ام و نترسیدم. شرایط عمومی بدنم خوب بود، تنها ابروی راستم کمی خراش برداشته و مچ دست چپم مصدوم ورم کرده است. مهم این است که خدا به من رحم کرد.

عشق دوست به حق الزحمه داوران هم اشاره کرد و گفت: شک نکنید داوران پول خوبی بگیرند با هواپیما برای قضاوت بازی‌ها به شهر‌ها می‌روند نه وسیله شخصی. داوران برای هر بازی لیگ برتر ۹۵۰ تومان می‌گیرند که البته با کسر ۱۰ درصد ۸۵۰ می‌شود و برای دسته یک هم ۶۲۱ هزار تومان که حق الزحمه را هر سه ماه یک بار می‌دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته