دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 آبان 1401 - 11:21
در حاشیه هیئت دولت؛

اسلامی: هیئتی از آژانس به ایران سفر نمی‌کند

اسلامی: هیئتی از آژانس به ایران سفر نمی‌کند
رئیس سازمان انرژی اتمی با اعلام اینکه فعلا سفری از آژانس در دستور کار نیست،گفت: وزارت خارجه بحث تداوم مذاکرات را پیگیری می‌کند و این کار به اشکال گوناگون در دست اقدام است.
کد خبر : 814931

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری آنا، محمد اسلامی امروز(چهارشنبه) در حاشیه نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران در واکنش به نشست شورای حکام و پیش نویس قطعنامه‌ای علیه ایران درنشست شورای حکام گفت: اتخاذ سیاست فشار حداکثری و اتهام پراکنی به جمهوری اسلامی توسط جریان استکباری و صهیونیستی طبیعت آنهاست که معتاد به تحریم و معتاد به این سیاست مندرس هستند.

وی با بیان اینکه قطعنامه ای پیش نویس کردند و مطالبی آوردند که خودشان می دانند صحت ندارد و از طرف جمهور اسلامی هم مردود است،افزود: ایران برای پیشبرد برنامه خود در  بخش هسته‌ای برنامه مصوب، مدون و اعلام شده دارد و در همان چارچوب فعالیت خود را ادامه می‌دهد.

رئیس سازمان انرژی اتمی با اعلام اینکه فعلا سفری از آژانس در دستور کار نیست،تاکید کرد: وزارت خارجه بحث تداوم مذاکرات را پیگیری می‌کند و این کار به اشکال گوناگون در دست اقدام است.

اسلامی تصریح کرد: توقع داشتیم حُسن نیت جمهوری اسلامی و پاسخ‌های مستدل ، کاررساز واقع شود و اجازه دهند مسیر طبیعی و غیرسیاسی و روش حرفه ای و ضوابط پادمان ملاک باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته