دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 آبان 1401 - 17:18
سوء قصد به جان عمران خان

نخست‌وزیر سابق پاکستان هدف تیراندازی قرار گرفت

نخست‌وزیر سابق پاکستان هدف تیراندازی قرار گرفت
یکی از مشاوران نزدیک عمران خان ضمن تایید سوء قصد به جان وی گفت که نخست وزیر سابق پاکستان از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفته اما وضعیت باثباتی دارد. 
کد خبر : 812646

به گزارش گروه جهان خبرگزاری آنا، عمران خان، نخست وزیر سابق پاکستان روز پنجشنبه در حاشیه یک گردهم‌آیی سیاسی هدف سوءقصد مسلحانه قرار گرفت.

یکی از مشاوران نزدیک عمران خان ضمن تایید این خبر به فرانس‌پرس گفت که نخست وزیر سابق پاکستان از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفته اما وضعیت باثباتی دارد. 

بنا به گفته این منبع، عمران خان که در میان جمعیت حاضر در یک گرد‌هم‌آیی سیاسی در «گوجرانواله»، یکی از شهرهای استان پنجاب واقع در شرق پاکستان هدف این حمله مسلحانه قرار گرفته است.

 

رئوف حسن، از مشاوران نزدیک عمران خان با تاکید مجدد بر پایدار بودن وضعیت سلامتی نخست وزیر پاکستان اعلام کرد که یک نفر از مهاجمانِ این سوءقصد کشته شده و دومین نفر نیز توسط پلیس دستگیر شده است.

عمران خان که ماه آوریل گذشته در پی رای عدم اعتماد پارلمان پاکستان از قدرت برکنار شد از روز جمعه گذشته بار دیگر دست به بسیج حامیان خود زد و دومین راهپیمایی بزرگ مخالفان را به سوی اسلام‌آباد به راه انداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته