دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 آبان 1401 - 15:27
سرپرست معاونت راهبردی رگولاتوری مطرح کرد؛

راه‌اندازی کامل شبکه فیبر نوری ایلام تا بهمن ماه

راه‌اندازی کامل شبکه فیبر نوری ایلام تا بهمن ماه
مهدی روحانی‌نژاد گفت: شبکه فیبر نوری شهر ایلام و ۲۷ شهرستان این استان تا بهمن ماه به طور کامل راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر : 811856

به گزارش گروه خانه خلاق و نوآوری رسانه آنا، سرپرست معاونت راهبردی و توسعه بازار رگولاتوری دلیل اصلی پیشرفت پروژه فیبرنوری در استان ایلام را همکاری خوب مدیران استان با یکی از شرکت‌های فعال در حوزه خدمات ارتباطاتی دانست و اعلام کرد: توصیه می‌کنم سایر استان‌ها نیز برای پیشبرد پروژه FTTx از استان ایلام الگوبرداری کنند.

مهدی روحانی‌نژاد با اشاره به اینکه بازدید میدانی از استان ایلام به همراه مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه جنوب غرب رگولاتوری، مدیرعامل یک شرکت فعال در حوزه ارتباطات و مدیران حوزه ICT استان ایلام صورت گرفت، گفت: در این بازدید وضعیت پیشرفت پروژه FTTx بررسی شد و رفع چالش‌های پیش‌روی آن در دستور کار قرار گرفت.

وی پروژه FTTx را یک پروژه ملی دانست و عنوان کرد: دستیابی به اهداف این پروژه به فعالیت و همکاری تمام سازمان‌های ذینفع نیاز دارد. از همین رو در بازدید دو روزه از استان ایلام جلساتی با حضور معاونان استانداری، فرماندار‌های شهر‌های تابع و نمایندگان شهرداری‌ها برگزار شد.

سرپرست معاونت راهبردی و توسعه بازار رگولاتوری با اشاره به برگزاری جلسه شورای راهبری استان ایلام درباره تبیین پروژه ملی FTTx بیان کرد: از جمله نتایج برگزاری این جلسه می‌توان به تجهیز شبکه دسترسی مبتنی بر فیبرنوری در شهر ایلام و ۲۷ شهرستان آن تا پایان بهمن ماه اشاره کرد.

انتهای پیام/4144

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته