دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 شهريور 1401 - 17:41
معاون وزیر صمت خبرداد؛

اجرای ۸ هزار میلیارد تومان پروژه در شهرک‌های صنعتی کشور/ نگاه دولت به مناطق محروم است

اجرای ۸ هزار میلیارد تومان پروژه در شهرک‌های صنعتی کشور  نگاه دولت به مناطق محروم است
معاون وزیر صمت با بیان اینکه بیش از هشت هزار میلیارد تومان پروژه در کشور در دست اجرا داریم، گفت: لرستان یکی از استان‌هایی است که پروژه‌های متعددی در هفته دولت در آن به بهره‌برداری رسید، در دهه فجر هم شاهد افتتاح پروژه‌هایی در استان خواهیم بود.
کد خبر : 804821

به گزارش خبرگزاری آنا از علیگودرز، علی رسولیان در حاشیه افتتاح ناحیه صنعتی چمن سلطان- گندمینه و چندین واحد کارگاهی با اشاره به اینکه تلاش‌های خوبی در استان در راستای ایجاد شهرک‌های صنعتی انجام شد، عنوان کرد: یکی از اقدامات ناحیه صنعتی چمن سلطان_گندمینه است که امروز شاهد بهره‌برداری از آن هستیم و مردم می‌توانند در این ناحیه سرمایه گذاری کنند.

وی افزود: طرح توسعه ناحیه صنعتی چمن سلطان در حال پیگیری است، که امیدواریم با کمک مسوولان استانی انجام شود.

معاون وزیر صمت تاکید کرد: نگاه دولت به مناطق محرومی است که استعداد و ظرفیت ویژه را برای توسعه شهرک‌های صنعتی دارند، لرستان یکی از این استان‌ها است که دولت مصمم است زیرساخت‌های لازم را در آن ایجاد کند.

رسولیان بیان کرد: سال گذشته بازدیدی از شهرستان الیگودرز داشتیم و توافقاتی مبنی بر اینکه در مدت کوتاهی هم ناحیه صنعتی چمن سلطان و هم کارگاه‌هایی را برای استقرار صنایع کوچک با اولویت شرکت‌های دانش بنیان ایجاد کنیم که امروز شاهد تحقق آن هستیم.

وی بیان کرد: امروز ناحیه صنعتی چمن سلطان با کمک مسوولان و نماینده مردم در مجلس الیگودرز افتتاح شد، امکانات لازم در این ناحیه وجود دارد، اما به دنبال این هستیم که زیرساخت‌ها را توسعه دهیم.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با بیان اینکه بیش از هشت هزار میلیارد تومان پروژه در کشور در دست اجرا داریم، گفت: لرستان یکی از استان‌هایی است که پروژه‌های متعددی در هفته دولت در آن به بهره‌برداری رسید، در دهه فجر هم شاهد افتتاح پروژه‌هایی در استان خواهیم بود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته