دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 دی 1393 - 15:59

دیوید کامرون: اوباما مانند برادرم است/بهترین روابط را داریم

خبرگزاری آنا: نخست‌وزیر انگلیس با تاکید بر اینکه روابط وی و باراک اوباما هیچگاه بهتر از این نبوده است، گفت: ما آن قدر به یکدیگر نزدیکیم که اوباما مرا "داداش" صدا می‌زند.
کد خبر : 80

به گزارش خبرگزاری آنا، به نوشته روزنامه دیلی تلگراف، نخست‌وزیر انگلیس با تاکید بر اینکه روابط وی و باراک اوباما هیچگاه بهتر از این نبوده است، گفت: اوباما مانند برادرم است و روابط خوبی باهم داریم.



دیوید کامرون با اشاره به اینکه رهبران دو کشور روابط بسیار دوستانه‌ای دارند افزود: رئیس‌جمهوری (اوباما) می‌گوید که روابط ویژه ما هم در محفل خصوصی و هم عمومی، بسیار چشمگیر است و من با او موافقم.


کامرون گفت: حتی در برخی موارد مشورت‌های زیادی باهم داریم و در بسیاری اتفاق نظر داریم که بسیار جالب است.



طبق فرهنگ واژگان اربن (Urban Dictionary) اصطلاح "برو" (Bro) مخفف و غیر رسمی واژه "برادر" است و به جوانان سفید پوست آمریکایی و اغلب به پیروان یک گروه برادری در دانشگاه اطلاق می‌شود که فرهنگ رپ سیاهپوستان را تقلید می‌کنند. با این حال منظور اوباما احتمالا این بوده که به رابطه نزدیک دو طرف اشاره کند.



اگرچه کامرون و اوباما از جناح‌های مخالف سیستم‌های سیاسی متبوع خود آمده‌اند اما همیشه در محافل دیپلماتیک در کنار هم هستند؛ این در حالی است که روابط و دیدارهای گوردن براون و رئیس جمهوری وقت آمریکا همواره پرتنش بود.



انتهای پیام/




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته