دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 مرداد 1401 - 11:40
در خرم‌آباد صورت می‌گیرد؛

ارائه خدمات مالی و پشتیبانی به مراکز نوآور و مؤسسات دانش‌بنیان

صندوق پژوهش و فناوری به مراکز نوآور و مؤسسات دانش‌بنیان خرم‌آباد کمک و خدمات مالی و پشتیبانی ارائه می‌کند.
کد خبر : 671316
تفاهم‌نامه

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از خرم‌آباد در سفر دوروزه عسکری غلام‌زاده مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی به خرم‌آباد، تفاهم‌نامه‌ای بین این صندوق و دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان امضا شد.


سیامک بهاروند رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار آنا جزئیات تفاهم‌نامه این دانشگاه و صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی را تشریح و اظهار کرد: به منظور تشریک مساعی در حمایت و گسترش بازار محصولات دانایی‌محور و دانش‌بنیان و ارائه کمک و خدمات مالی و پشتیبانی به مراکز نوآور و مؤسسات دانش‌بنیان، تفاهم‌نامه‌ای بین صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان منعقد شد.


دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان اضافه کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه، همه خدمات قابل ارائه توسط صندوق‌ در قالب اساسنامه، مصوبات هیئت مدیره و آیین‌نامه‌های کارگروه صندوق‌های پژوهش و فناوری کشور در اختیار دانشگاه آزاد لرستان قرار می‌گیرد و صندوق پژوهش و فناوری آمادگی خود را برای عهده‌دارشدن عاملیت مالی همه قرادادهای پژوهشی این دانشگاه اعلام می‌کند.


ارائه خدمات مالی و پشتیبانی به مراکز نوآور و مؤسسات دانش‌بنیان


بهاروند توضیح داد: دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان بر اساس این تفاهم‌نامه با استفاده از امکانات و ظرفیت‌های خود و در صورت نیاز توسعه در آنها، ارزیابی و تشخیص صلاحیت اولیه شرکت‌ها و گروه‌های با موضوع فناورانه و نوآورانه را انجام می‌دهد و پس از احراز این مسئله، آنها را برای بهره‌مندی از خدمات مالی و تسهیلاتی به صندوق پژوهش و فناوری ارجاع می‌دهد.


وی افزود: تسهیلات و خدمات ارائه شده بر اساس این تفاهم‌نامه محدود به گروه‌ها، نهادها و شرکت‌های تابعه یا مستقر در فضاهای اشتراکی دانشگاه آزاد اسلامی است و شامل شرکت‌ها و مؤسسات نوآور و دانش‌بنیان خارج از دانشگاه آزاد اسلامی نمی‌شود.


انتهای پیام/۴۰۶۲/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته