دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 تير 1401 - 19:19
در گفت‌وگو با آنا مطرح شد؛

فعالیت مناسب ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه/ لزوم حمایت از تولید کنندگان در کشور

عمرانی با اشاره به صادرات مناسب سلنا به کشورهای دیگر گفت: در حال حاضر به سمتی پیش می‌رویم که دانش بنیان‌ها بیشترین بهره‌بری را با کمترین هزینه داشته باشند.
کد خبر : 670237
سعید عمرانی

سعید عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه قضایی خبرگزاری آنا، درباره حمایت‌های دستگاه قضا از تولیدات داخل اظهار کرد: ما یک ستاد اقتصاد مقاومتی داریم که سال‌هاست در قوه قضائیه فعال بوده و فعالیت ‌آن در چند سال اخیر چند برابر شده.


وی افزود: در حوزه اقتصاد مقاومتی، مسئولان قوه قضاییه در بالاترین سطح مشارکت دارند تا موانع از مقابل تولید کنندگان برداشته شود.


عمرانی با بیان اینکه باید از تولیدکنندگان پشتیبانی شود گفت: در این مدت اتفاق‌های خوبی افتاده و ما خودمان احساس می‌کنیم تا سطح مطلوب فاصله با ایده‌آل‌ها داریم، اما در مسیر مناسبی قدم برمیداریم.


معاون قضایی دادستان کل کشور ادامه داد: حمایت از تولید کننده و تولید داخل در دستور کار است، در سفرهای استانی ریاست قوه قضائیه نیز دیدار با تولیدکنندگان جزو اولین برنامه‌ها است و دستوراتی صادر می‌شود تا راه‌های ناهموار، هموار شود.


وی با بیان اینکه در حمایت از دولت سیزدهم جدی هستیم گفت: همکار و همیار دولت هستیم و اعتقاد داریم این دولت در جهتی قدم بر میدارد که مشکلات گذشته برطرف شود و مردم و تولید کنندگان باید صبوری کنند و آینده ما روشن خواهد بود.


عمرانی بیان کرد: در جشنواره سلنا، این شرکت‌ تولید خود را معرفی کرد که به کشورهای دیگر صادر می‌شود و در حال حاضر به سمتی پیش می‌رویم که دانش بنیان‌ها بیشترین بهره‌بری را با کمترین هزینه داشته باشند.


وی گفت: این حرکت، جهش تصاعدی خواهد داشت.


انتهای پیام/۴۱۷۲/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته