دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 تير 1401 - 11:01
به همت انجمن علمی واحد علوم و تحقیقات برگزار می‌شود؛

عیب‌یابی و تعمیر انواع ابزار و تجهیزات دندانپزشکی

انجمن علمی دانشجویی مهندسی پزشکی دانشگاه علوم و تحقیقات، دوره تخصصی عیب‌یابی و تعمیرات انواع ابزار و تجهیزات دندانپزشکی را برگزار می‌کند.
کد خبر : 668328
دندانپزشکی

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، انجمن علمی دانشجویی مهندسی پزشکی دانشگاه علوم و تحقیقات، دوره تخصصی عیب‌یابی و تعمیرات انواع ابزار و تجهیزات دندانپزشکی را برگزار می‌کند.


این دوره با تدریس مهدی پویانسب، مسئول تجهیزات پزشکی بیمارستان در ۱۰۰ ساعت در دو دوره برگزار می‌شود. دوره اول از ۱۱ تا ۲۸ مرداد و دوره دوم از ۶ تا ۳۱ شهریور برپا خواهد شد.


الکترونیک و برق کاربردی در تجهیزات دندانپزشکی، اصول تولید هوای فشرده و کمپرسورهای دندانپزشکی، اصول استریل و انواع اتوکلاوهای پزشکی و دندانپزشکی، اصول نقشه‌خوانی وتحلیل انواع مدارات برق و پنوماتیک یونیت صندلی دندانپزشکی، انواع ساکشن‌ها و چراغ‌های دندانپزشکی، لایت‌کیور، امالگاماتور، کویترون، رادیوگرافی تک دندان و انواع موتورهای الکتریکی و قطعات کاربردی در یونیت و تجهیزات دندانپزشکی و اینسترومنت‌های دندانپزشکی، سرفصل‌ مطالب این دوره است.


گفتنی است، علاقه‌مندان برای شرکت در دوره عیب‌یابی و تعمیرات یونیت صندلی و تجهیزات دندانپزشکی و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به شناسه @srb_admin پیام دهند.


انتهای پیام/۴۱۶۷/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته