دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 بهمن 1394 - 12:31
2 خبر؛

ارتقای رتبه علمی عضو هیات علمی واحد تاکستان به مرتبه دانشیاری

عضو هیات علمی گروه آموزشی حشره شناسی کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان از مرتبه علمی در حکمی از سوی پرفسور میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از استادیاری به دانشیاری ارتقا پیدا کرد.
کد خبر : 66662

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر عباس ارباب که مولف دو جلد کتاب با عنوان آفت شناسی محصولات انباری و مدیریت آنها و اصول و پرورش مصنوعی حشرات است با نگارش بیش از 20 مقاله علمی در مجلات معتبر بین المللی و داخلی و ارائه بیش از 20 مقاله در کنفرانس‌های ملی و بین المللی توانسته است به درجه دانشیاری نایل شود.


در کارنامه او همچنین 4 طرح پژوهشی پایان یافته مشاهده می شود.


نایب قهرمانی تیم والیبال استان قزوین در کشور


تیم والیبال دانشگاه آزاداسلامی واحد تاکستان به نمایندگی از استان قزوین در رقابتی نزدیک و فشرده درفینال و شکست مقابل تیم استان خراسان رضوی به مقام نایب قهرمانی این دوره از مسابقات رسید.


مسابقات والیبال دانشگاه های سراسر کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر برگزار شد.


این دوره از مسابقات که با شرکت تیم های برتر استان سراسر کشور برگزار شد تیم والیبال واحد تاکستان که به نمایندگی از استان قزوین عازم مسابقات شده بود توانسته با غلبه بر اصفهان، فارس، تهران (در مرحله مقدماتی) و در یک چهارم نهایی بر البرز و در مرحله نیمه نهایی بر تیم استان مازندران، به دیدار نهایی راه یابد. در دیدار نهایی تیم واحد تاکستان علیرغم برابری نسبی با رقیب مشهدی خود با قبول شکست، به مقام نایب قهرمانی نایل شد.


تیم والیبال استادان و کارکنان واحد تاکستان برای اولین بار توانستند مقام دومی مسابقات کشوری والیبال را تصاحب کنند.


بهرام طاهرخانی از سوی کادر فنی مسابقات به عنوان بهترین پاسور و منوچهر دژآهنگ به عنوان بهترین اسپکر شناخته و به اردوی تیم منتخب دانشگاه آزاد اسلامی دعوت شدند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته