دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 فروردين 1401 - 09:55
اونای امری:

مقابل بایرن مونیخ ناچار به بازی تدافعی هستید/ صعود به نیمه‌نهایی لذت‌بخش است

سرمربی تیم ویارئال گفت: حرفه‌ای بازی می‌کنیم اما نمی‌توانیم احساس وصف‌ناشدنی صعود به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان را مخفی کنیم.
کد خبر : 652442
اونای امری



به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، ویارئال که موفق شده بود یوونتوس را از گردونه لیگ قهرمانان اروپا حذف کند دست به کار بزرگ‌تری زد و بایرن مونیخ را با تمامی ستاره‌هایش ناکام کرد تا به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.


اونای امری درباره صعود غیرمنتظره تیمش به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا اظهار کرد: حرفه‌ای و با احترام بازی کردیم. وقتی مقابل تیمی چون بایرن مونیخ بازی می‌کنید ناچار به بازی تدافعی و استفاده از ضد حملات هستیم. در یکی از همین حملات به گل تساوی رسیدیم تا برتری بک بر صفر دور رفت عامل صعود ما به مرحله نیمه‌نهایی شود. صعود به جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان لذت‌بخش است و از آن لذت‌بخش‌تر صعود به فینال خواهد بود.


سرمربی تیم ویارئال افزود: همان‌طور که به بایرن مونیخ احترام گذاشتیم و در نهایت از سد این حریف پر ستاره عبور کردیم در مصاف با حریف بعدی هم احترام را فراموش نمی‌کنیم. کاری که در مراحل قبلی انجام دادیم. حرفه‌ای بازی خواهیم کرد ولی نمی‌توانیم احساسات خود را مخفی کنیم. عبور از بایرن مونیخ احساس وصف‌ناشدنی دارد و برای آنکه احساسی بهتر را حس کنیم باید در نیمه‌نهایی هم برابر رقیب خود برنده شویم.


انتهای پیام/۴۰۴۸/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته