دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 فروردين 1401 - 11:45

ثبت ۳ هزار و ۷۵ نسخه کتاب در کتابخانه‌های عمومی استان تهران

همزمان با فرارسیدن ایام نوروز، اعضای فعال کتابخانه‌های عمومی با حضور پرشور خود در کتابخانه ضمن استفاده از خدمات کتابخانه‌ای، سال نو را با کتاب و کتابخوانی آغاز کردند.
کد خبر : 650567
کتابخانه مرکزی دانشگاه واحد مهاباد



به گزارش گروه فرهنگ خبرگزاری آنا از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران، همزمان با فرارسیدن بهار طبیعت و ایام نوروز، اعضای فعال کتابخانه‌های عمومی استان با حضور پرشور خود در کتابخانه ضمن استفاده از خدمات کتابخانه‌ای، سال نو را با کتاب و کتابخوانی آغاز کردند.


در همین راستا کتابخانه‌های عمومی استان با همکاری و همیاری کتابداران با رعایت تمامی ضوابط و پروتکل‌های بهداشتی با اجرای ویژه برنامه‌های متنوع فرهنگی، امانت کتاب، برگزاری نشست‌ها و... به ارائه خدمات کتابخانه‌ای و فرهنگی پرداخته و در تعطیلات نوروز با حضور پرشور مردم پایتخت، فعال و در خدمت علاقه‌مندان بوده‌اند.


در ایام نوروز بالغ بر ۱۲ هزار و ۴۶۰ نسخه کتاب به امانت و تعداد ۱۲ هزار و ۱۴۰ نسخه کتاب به کتابخانه عودت داده شده است؛ در این مدت ۳۷۷ نفر تمدید عضویت کرده و ۸۱۰ نفر به عضویت جدید کتابخانه‌های عمومی استان درآمده‌اند. همچنین در این مدت بالغ ۳ هزار و ۷۵ نسخه کتاب توسط کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان تهران ثبت شده است.


فعالیت کتابخانه‌های عمومی استان در ایام نوروز ۱۴۰۱ تنها محدود به ارائه خدمات حضوری به اعضا نبود و مسئولین و کتابداران استان با حضور فعال در بستر فضای مجازی در اختیار کتابخانه خود با برگزاری دوره‌های آموزشی متنوع همچون اریگامی، ساخت کاردستی و معرفی کتاب‌های شاخص و نورسیده برای ترویج کتابخوانی در این ایام تلاش کردند.


ثبت ۳ هزار و ۷۵ نسخه کتاب در کتابخانه‌های عمومی استان تهران


انتهای پیام/۱۱۰/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته