دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 فروردين 1401 - 15:06
سردار رحیمی:

پلیس روز طبیعت در آماده‌باش کامل است

فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره تمهیدات و آماده‌باش پلیس در نوروز و روز طبیعت اظهار کرد: بر اساس تدابیر اندیشیده شده پلیس در نوروز آماده‌باش کامل است.
کد خبر : 650165
سردار رحیمی



به گزارش گروه جامعه خبرگزاری آنا، سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ از اتخاذ و اجرای تدابیر و ملاحظات در حوزه ترافیک و انتظامی برای روز طبیعت خبر داد.


سردار رحیمی درباره تمهیدات و آماده‌باش پلیس در نوروز و روز طبیعت اظهار داشت: بر اساس تدابیر اندیشیده شده پلیس در نوروز آماده‌باش کامل است.


وی با بیان اینکه در نوروز بسیاری از شهروندان به مسافرت رفته و برخی از منازل خالی از سکنه است افزود: در تعطیلات نوروزی همه یگان‌های انتظامی و ترافیکی پلیس پایتخت در آماده‌باش کامل بوده و با گشت‌های محسوس و نامحسوس در سطح حوزه استحفاظی خود مشغول تأمین امنیت و آرامش شهروندان بودند.


رحیمی با اشاره به آمادگی پلیس در روز طبیعت افزود:‌ تدابیر و ملاحظات لازم در حوزه ترافیکی و انتظامی اندیشیده شده تا شهروندان روز طبیعت را با آرامش و امنیت بگذرانند.


فرمانده انتظامی پایتخت با بیان اینکه برای تأمین امنیت و آرامش کامل شهروندان در روز طبیعت همه یگان‌های انتظامی و ترافیکی در آماده‌باش کامل هستند خاطرنشان کرد: از شهروندان می‌خواهیم با رعایت برخی نکات مثل زدن قفل پدال به خودرو خود از وقوع سرقت جلوگیری کنند زیرا رعایت برخی نکات ساده می‌تواند از وقوع سرقت جلوگیری کند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته