دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 فروردين 1401 - 11:04
فرمانده انتظامی شهرستان ورامین مطرح کرد؛

دستگيری قاتل فراری کمتر از یک ساعت در ورامین

سرهنگ بیرانوند گفت: پلیس با انجام تحقيقات نامحسوس و هماهنگی مقام قضائی در کمتر از یک ساعت متهم به قتل را شناسایی و در یک عملیات غافلگیر کننده دستگير کرد.
کد خبر : 649584
دستگیری کلاهبردار 80 میلیاردی



به گزارش گروه جامعه خبرگزاری آنا، سرهنگ جعفر شمس بيرانوند اظهار کرد: در پی خبری مبنی براينکه شخصی 85ساله در منزل شخصی خود واقع در روستای ابباريک به وسيله چوب دستی و سلاح سرد از نوع چاقو به قتل رسيده است، بلافاصله مراتب دستگيری قاتل در دستور کار عوامل پاسگاه انتظامی آبباريک قرار گرفت.


وی در ادامه گفت: پلیس با انجام تحقيقات نامحسوس و هماهنگی مقام قضائی در کمتر از یک ساعت متهم به قتل را شناسایی و در یک عملیات غافلگیر کننده دستگير و از وی يک قبضه سلاح سرد کشف شد.


فرمانده انتظامی شهرستان ورامین در ادامه با اشاره به انتقال متهم به کلانتری و مواجهه با ادله پلیس بیان کرد: متهم ضمن اعتراف به قتل علت را اختلاف خانوادگی و فحاشی مقتول به خانواده خود بيان داشت.


سرهنگ بيرانوند در خاتمه با اشاره به اينکه تحقيقات تکميلی در اين خصوص همچنان ادامه دارد، به شهروندان توصيه کرد: هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله از طريق مرکز فوريت‌های پليسی110به پليس اطلاع رسانی کنند.


انتهای پیام/۴۱۷۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته