دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 اسفند 1400 - 17:37
با حضور مسئولان؛

۱۷ بازنشسته دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد تجلیل شدند

۱۷ نفر از کارکنان و استادان هیئت علمی بازنشسته سال ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تجلیل شدند.
کد خبر : 648160
تجليل از بازنشستگان دانشگاه آزاد اسلامي بجنورد

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از بجنورد، حجت الاسلام رضا نوری در مراسم تجلیل از بازنشستگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: قدردانی و ارج نهادن به کارکنان و استادان دانشگاه کاری بسیار باارزش و ماندگار است؛ زیرا نیرویی که سال‌های زیادی از عمر خود را در سازمانی می گذراند و در نهایت به مرحله بازنشستگی می‌رسد فقط در اینجا نقشش تغییر خواهد کرد و لی همچنان عضوی از مجموعه این دانشگاه خواهد بود.


تجلیل از ۱۷ بازنشسته دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد


امام جمعه بجنورد عنوان کرد: از تجربیات بازنشستگان باید در حوزه های مختلف بهره برد؛ زیرا به عنوان گنجینه هایی هستند که می توانند در ارتقا یک سازمان نقش بسزایی را ایفا کنند.


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: در محضر خداوند باید به گونه ای خدمت کنیم تا زمان ظهور اقا امام زمان رو سفید و سربلند باشیم.


وی افزود: در تمامی کارها باید وحدت و همدلی وجود داشته باشد. برپایی جلسات هم اندیشی، نشست‌های صمیمی حوزه ها، جلسات قدردانی از خدمات ارائه شده توسط افراد و ... هر یک به نوعی می تواند برای توسعه، ارتقا و وحدت بین نیروها نقش بسزایی داشته باشد.


حجت الاسلام نوری بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد قدیمی‌ترین دانشگاه استان است که دستاوردهای خوبی را در زمینه‌های گوناگون کسب کرده و بیشترین دانش آموخته را برای جامعه تربیت کرده است و به عنوان دانشگاهی است که می توان گفت بیشترین ارتباط را با بدنه مسئولان جامعه توانسته برقرار کند.


تجلیل از ۱۷ بازنشسته دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد


تجلیل از ۱۷ بازنشسته دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی با تبریک ولادت حضرت علی اکبر(ع) اظهار کرد: تجربیاتی که بازنشستگان در طول سالهای خدمت خود کسب کرده اند باید سرلوحه کاری خود قرار دهیم و ما در همه حال قدردان تمامی نیروهای خدوم این مجموعه هستیم.


غلامرضا کاظمی عنوان کرد: تلاش‌های شبانه روزی مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی در یک سال اخیر به بار نشسته است و امروز شاهد جذب ۴۷ درصدی دانشجو در دو نیم سال مهر و بهمن بوده ایم و اعتقاد من بر این است با پشتکار، همدلی و هم فکری می‌توانیم برای توسعه این دانشگاه در استان قدم های شایانی را برداریم.


دبیر هیات امنای خراسان شمالی افزود: کسب عناوین گوناگون برتر در حوزه های پژوهشی، آموزشی، فرهنگی و دانشجویی و جذب دانشجوی بین الملل نشان از همت والای تمامی کارکنان و استادان دارد.


وی افزود: امروز در کنار بازنشستگان سال هزار و چهارصد از اولین رئیس واحد بجنورد، اولین کارمند و استاد تجلیل خواهیم کرد که سنگ بنای فعالیت این مجموعه بزرگ دانشگاهی را با همت والا قرار دادند و به روح تمامی کارکنان و استادانی که در زمان حیات خود برای این مجموعه بسیار تلاش کردند درود و رحمت می فرستیم.


به گزارش آنا در این مراسم از ۱۷ نفر از کارکنان و استادان هیات علمی که در سال ۱۴۰۰ به افتخار بازنشستگی نایل آمدند قدردانی شد و ۹ خانواده شهید کارمند و استاد، برترین های بخش شفاهی قرآن و عترت کارکنان، دانشجویان و استادان تجلیل شدند و اولین رئیس، استاد و کارمند نیز با اهدا لوح مورد قدردانی قرار گرفتند.


تجلیل از ۱۷ بازنشسته دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد


تجلیل از ۱۷ بازنشسته دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد


تجلیل از ۱۷ بازنشسته دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد


تجلیل از ۱۷ بازنشسته دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد


انتتهای پیام/۴۰۶۲/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته