دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 اسفند 1400 - 17:03
رئیس پژوهشگاه تربیت بدنی مطرح کرد؛

طرح موضوعات روز دنیا در همایش بین‌المللی علوم ورزشی

شریف‌زاده با اشاره به سیزدهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی گفت: این همایش ۱۰ محور کاربردی دارد و موضوعات روز دنیا را شامل می‌شود.
کد خبر : 645663
علی شریف‌زاده



به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، سیزدهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی به همت دانشکده‌های تربیت‌بدنی کشور برگزار خواهد شد. حضور فدراسیون‌های ورزشی کشور، وزارت آموزش و پرورش و ورزش از نکات حائز اهمیت در این همایش است. فدراسیون‌هایی که کارهای علمی فراوانی انجام داده‌اند نیز به‌صورت جدی در همایش شرکت می‌کنند.


علی شریف‌زاده، رئیس پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی گفت: درباره بیش از ۱۰ محور کاربردی و موضوعات روز دنیا در این همایش بحث خواهد شد. سعی کرده‌ایم در این رویداد ارتباط دانشگاه و ورزش را بیش از گذشته عملیاتی کنیم. تحقق دیپلماسی علمی ورزشی، تبادل اطلاعات علمی از داخل به خارج و بالعکس از اهداف ما در این پروژه است.


لازم به ذکر است، هیئت رئیسه نشست‌های این همایش، فدراسیون‌های ورزشی هستند که مقاله‌های فراوانی توسط آن‌ها ارائه شده است. به‌صورت خاص در حوزه ورزش برای افراد کم‌توان، پنل‌های مهمی در نظر گرفته شده و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به‌صورت تخصصی در این همایش حضور دارد.


انتهای پیام/۱۰۴/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته