دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

شروط درج نماد سرخابی‌ها قابل اجراست

مدیرعامل فرابورس ایران، شروطی را برای درج نماد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در بازار پایه فرابورس برشمرد و گفت: برخی از این موارد پیشرفت داشته و بقیه نیز طی روزهای آینده قابل اجراست.
کد خبر : 644359
استقلال پرسپولیس دربی



به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری آنا به نقل از صدا و سیما، میثم فدایی اظهار کرد: هیات‌مدیره فرابورس با هدف حمایت از انجام اصلاحات بنیادین در راهبری، ارتقای شفافیت و بهبود حاکمیت شرکتی باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال و با توجه به وظایف قانونی در خصوص حفاظت از سرمایه سرمایه‌گذاران، جلسه‌ای برگزار کرد که بر اساس آن، درج نماد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس پس از رفع پنج شرط درج خواهد شد.


این ۵ شرط عبارتند از:


۱-تاییدیه حسابرس مستقل در مورد بهره مندی شرکت از سیستم حسابداری مطلوب و ایجاد کمیته‌های حاکمیت شرکتی و سیستم‌های کنترل داخلی در هر دو شرکت.


۲-ارائه گزارش ارزش گذاری سهام هر دو شرکت (گزارش کارشناسی قیمت سهام تهیه شده توسط شرکت‌های تامین سرمایه و مشاور سرمایه گذاری، موضوع بند ۴ ماده ۲۸ دستورالعمل پذیرش، عرضه و نقل و انتقال اوراق بهادار در فرابورس ایران).


۳-انتقال مالکیت برند استقلال به شرکت فرهنگی ورزشی استقلال ایران.


۴-تکمیل اعضای هیات مدیره هر دو شرکت و تعیین تکلیف وضعیت ثبتی آن‌ها نزد مرجع ثبت شرکت ها.


۵-تقاضای لغو بند ۳ و اصلاح تصویب نامه کمیسیون اصل ۱۳۸ قانون اساسی در خصوص مالکیت کمپ ناصر حجازی و ورزشگاه شهید مرغوب کار ورزشگاه شهدای گمنام.


باتوجه به اینکه رئیس سازمان خصوصی سازی اعلام کرده گشایش نماد و عرضه سهام دو باشگاه تا ۱۵ اسفند انجام خواهد شد مدیرعامل فرابورس گفت: برخی از این شروط برای اجرا پیشرفت‌هایی داشته و بقیه موارد نیز طی روزهای آینده قابل انجام است.


انتهای پیام/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته