دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

زمان برگزاری جلسه سرنوشت‌ساز فدراسیون فوتبال مشخص شد

برخی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال خواهان برکناری شهاب‌الدین عزیزی خادم هستند و جلسه‌ای در مورد این موضوع برگزار خواهد شد.
کد خبر : 640845
هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال



به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، برخی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای درخواست برگزاری جلسه برای عزل شهاب‌الدین عزیزی خادم از سمت ریاست فدراسیون فوتبال و انتخاب سرپرست برای این فدراسیون شدند.


مهرداد سراجی، میرشاد ماجدی، احسان اصولی، بهرام رضاییان و شهره موسوی اصرار بر برکناری عزیزی خادم دارند و در همین راستا ساعت ۹ صبح پنج‌شنبه ۲۸ بهمن جلسه‌ای سرنوشت‌ساز با حضور رئیس و اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود تا در مورد عزل یا ادامه همکاری با رسایت کنونی فدراسیون تصمیم‌گیری شود.


احمدرضا براتی، خداداد افشاریان و طهمورث حیدری دیگر اعضای هیئت رئیسه هستند و در جلسه روز پنج‌شنبه شرکت می‌کنند اما حیدر بهاروند و حمیدرضا مهرعلی که پیش از این به‌عنوان نواب اول و دوم رئیس فدراسیون در جلسات حضور داشتند و از اعضای هیئت رئیسه بودند به خاطر رعایت نشدن موارد مندرج در اساسنامه فدراسیون، حق حضور در این جلسه را نخواهند داشت.


در صورتی که هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال از عزیزی خادم سلب مسئولیت کند حداکثر در مدت سه ماه مجمع فدراسیون تشکیل می‌شود و بحث برکناری رئیس فدراسیون به رأی گیری گذاشته خواهد شد.


انتهای پیام/۴۰۴۸/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته