دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 دی 1400 - 10:56
همایش علمی - پژوهشی مکتب حاج قاسم، دانشگاه و رسانه؛

حجت‌الاسلام جلیلی: تفکر و اندیشیدن کلید دستیابی به بصیرت است/ شاخص داشتن بصیرت، پیروی از ولایت‌فقیه است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه تهران مرکز با بیان اینکه تفکر و اندیشیدن کلید دستیابی به بصیرت است، گفت: شاخص داشتن بصیرت، پیروی از ولایت‌فقیه است.
کد خبر : 631638
مرتضی جلیلی

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام مرتضی جلیلی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه آزاد تهران مرکز در بخش پایانی ارائه پایان‌نامه همایش «علمی و پژوهشی مکتب حاج قاسم؛ دانشگاه و رسانه» که در واحد تهران مرکز برگزار شد، با بیان اینکه تفکر و اندیشیدن کلید دستیابی به بصیرت است، گفت: شهید سلیمانی شخصیتی ذوابعادی داشتند که تربیت‌یافته امام راحل و مقام معظم رهبری (حفظه الله) بودند و شخصیت این شهید عزیزمان در افق شخصیت امیر (ع) و دارای مکتب است.


وی درباره بصیرت حاج قاسم افزود: شهید سلیمانی دارای بصیرت و سرباز واقعی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) بودند، قوه بصیرت از مهم‌ترین نعمت‌های الهی است که برای به دست آوردن آن باید تلاش کرد.


حجت‌الاسلام جلیلی با بیان اینکه شهادت برای این است که مردم زمان نسبت به جایگاه امامت و ولایت بصیرت داشته باشند، یادآور شد: شاخص داشتن بصیرت، پیروی از ولایت‌فقیه است و اگر در جامعه‌ای بصیرت به امام عصر و ولایت‌فقیه نباشد فتنه ایجاد می‌شود.


وی با بیان اینکه در جریان دفاع از حرم خیلی‌ها دچار انحرافات شدند، افزود: در جریان فتنه سوریه و عراق، دشمنان برای ایران نقشه کشیده بودند تا به اسلام ضربه وارد کنند اما بصیرت مقام معظم رهبری (حفظه الله) نقشه دشمنان را همچون همیشه باطل کرد.


انتهای پیام/۴۱۰۶/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته