دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

«تب» به سالن استاد فنی‌زاده می‌رسد

نمایش «تب» نوشته و کاری از علیرضا زرگوشیان در سالن استاد فنی زاده اجرا می‌شود.
کد خبر : 57878

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، نمایش «تب» نوشته و کاری از علیرضا زرگوشیان از 10 دی ماه هر شب از ساعت ۲۰:۳۰ در سالن استاد فنی‌زاده روی صحنه خواهد رفت.


داستان نمایش از این قرار است که فردی (نماد عروسک) به شکل فانتزی وارد دنیای واقعی می‌شود، راه گریزی برای بیرون رفتن از دنیای واقعی پیدا نمی‌کند از این روی به کارهایی سوق داده می‌شود که گویی از قبل برای او در نظر گرفته شده و به خاطر نبود راه گریز از این قاب که برای او در نظر گرفته شده شروع به خلق سه عروسک (نماد آدم) می‌کند و با توجه به شرایط جبری که ناخواسته برای خود به وجود آمده به شکل مستبدانه‌ای آن سه نماد را بازیچه قرار می‌دهد تا راه گریز خود را با استفاده و تکیه بر سه شخصیت خلق شده ذهنیش پیدا کند...


در این اثر رکسانا فیـروزی، سوگند فیـروزی، زهره بهـزادی و علیرضا زرگـــوشیان به ایفای نقش می‌پردازند. همچنین بهراد بابایی انتخـاب موزیک، بهاره خانمحمدی طـراح گریم، آزاده جلالی طـراح لباس، مرسده مدرسی منـشی صحنه و حمید مقانلو مــدیر صحنه این نمایش هستند.


نمایش «تب» تا 25 دی ماه ره شب ساعت 20:30 در سالن استاد فنی زاده واقع در خیابان انقلاب، ابتدای خیابان نجات الهی ( ویلا )، کو چه مراغه، پلاک 2، طبفه 3 میزبان علاقه مندان به هنر نمایش خواهد بود.




انتهای پیام/

برچسب ها: تئاتر تب
ارسال نظر
هلدینگ شایسته