شنبه  04  اسفند  1397
پنجشنبه , 30 مهر 1394 ساعت 11:50

«عکاسی از محصول برای تبلیغات» در فضای مجازی منتشر شد

کتاب «عکاسی از محصول برای تبلیغات» نوشته فرشید خیر آبادی به صورت الکترونیکی منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، کتاب «عکاسی از محصول برای تبلیغات» با تأکید بر تجارت الکترونیک و کاربرد عکس در سایت های اینترنتی، کلکسیونی از عکس‌هایی را گرد آوری کرده است که روی سایت ها به دلایل گوناگون قرار می گیرند.

عکس ها به جز نمایش دادن، وظیفه انگیختن هیجان و افزایش تمایل به بازدید و خرید و یا ماندن در سایت را بر دوش می کشند. در عکاسی تجاری انتقال پیام تولید کننده و یا ارائه کننده بسیار مهم است و برانگیختن شوق خریدار و نیز کشش به سمت «برند» یا مارک تجاری که آهنگ مطرح کردن آنرا داریم، مهم و از وظایف عکس و عکاس است.

«عکاسی از محصول برای تبلیغات» را با موضوع عکاسی تبلیغاتی و عکاسی بازرگانی الکترونیکی نشر فرشید پرس به صورت الکترونیکی منتشر کرده و نسخه الکترونیکی کتاب روی سایت آمازون در دسترس است.

مقام معظم رهبری درپیام تاریخی خویش «گام دوم انقلاب» راتدوین کردند

دانشگاه آزاد بازوی پرتوان رهبری در معماری تمدن نوین اسلامی

آمادگی برای همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی در طرح تخفیف کتاب

لزوم انتشار تألیفاتی در راستای رمزگشایی از انقلاب اسلامی

چلچراغ و عزم دانشگاه آزاد اسلامی برای علم‌آفرینی در حوزه انقلاب

راه‌‌اندازی جایزه جهانی انقلاب و امام خمینی(ره)

آمار کتاب‌خوانی در بین ایرانی‌ها نگران‌کننده است/ غربت کتاب‌خوانی

انتشار کتاب «اتحادیه کشورهای وارث تمدن ایرانی از پیشنهاد تا پویش»

انقلاب اسلامی ایران حرکت تاریخ را تغییر داد

پیوند بین چله‌های انقلاب اسلامی ضروری است

دانشگاه آزاد بازوی پرتوان رهبری در معماری تمدن نوین اسلامی

مقام معظم رهبری درپیام تاریخی خویش «گام دوم انقلاب» راتدوین کردند

سومین دوره جشنواره شب شعر ریحانه النبی برگزار شد

پیوند بین چله‌های انقلاب اسلامی ضروری است

تقدیر از 4 نامزد جایزه «آستریدلیندگرن» در مهرآیین

نکوداشت ابوالفضل زرویی نصرآباد با «حکایت آن سرو بلند»

سرگذشت 4 دوست در «محفل عوضی‌ها»

افزایش تعامل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد با وزارت کشور

تمدید مهلت ارسال اثر به یازدهمین جشنواره شعر و داستان انقلاب

هنرمند و ابزارسازی