دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 بهمن 1399 - 16:58
معاون دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی؛

ایران و شهید قاسم سلیمانی در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکا در منطقه ایستادند

معاون دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت: آمریکا قصد داشت تمدن اسلامی را از بین ببرد و تنها کسی که در برابر زیاده‌خواهی آمریکا ایستاد، شهید قاسم سلیمانی و ایران به‌عنوان پرچمدار محور مقاومت بود.
کد خبر : 558114
1134492.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه غرب آسیا و محور مقاومت گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، «حسین اکبری» در نشست تخصصی «سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، سردار مقاومت، صلح و اتحاد امت اسلامی» که عصر امروز در مجمع جهانی بیداری اسلامی برگزار شد، گفت: وقتی جبهه مقاومت با وجود تحریم  دشمن تا بن دندان مسلح که حاج قاسم سلیمانی نقش بی‌بدیلی در همه آن‌ها داشته است، می‌توان به واقعیت میدانی که جریان مقاومت رقم زده است، پی برد. 


وی افزود: بعد از اینکه آمریکایی‌ها وارد منطقه شدند، طرح خاورمیانه بزرگ را رقم زدند که به مسلمانان بگوید باید با دین و دینداری خداحافظی کنید. آن‌ها قصد داشتند تمدن اسلامی را از بین ببرند و تنها کسی که در برابر زیاده‌خواهی آمریکا ایستاد،  شهید قاسم سلیمانی و ایران به‌عنوان پرچمدار محور مقاومت بود.


معاون دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت: غربی‌ها به‌لحاظ امکانات هیچ کمبودی نداشتند و به زعم آن‌ها همه چیز تمام شده بود و می‌خواستند اسلام را نابود کنند. محور مقاومت آمریکا را در عراق و منطقه وادار به شکست کرد. محور مقاومت معادلات را عوض کرد. آن‌ها می‌خواستند تفرقه را مدیریت کنند و در جاهایی موفق بودند، ولی نتوانستند در برابر جبهه سراسر ایمان و اقتدار مقاومت بایستند.


اکبری گفت: اگر مقاومت در برابر داعش نمی ایستاد، اکنون شاهد مصیبت‌های زیادی در جهان اسلام بودیم. داعشی‌ها می‌خواستند نشان دهند که اسلام چیزی جز بمب‌گذاری و تروریسم نیست. خداوند تهدید آن‌ها را به یک فرصت تبدیل کرد و اکنون جهان اسلام به وحدت و انسجام بیشتری رسیده است.


وی افزود:  اهل‌سنت خاطرات زیادی از شهید سلیمانی دارند. به لطف مقاومت و اندیشه های قرآن، رهبر معظم انقلاب اسلامی و اندیشه‌های امام خمینی (رحمةالله علیه) و مقاومت مردمی قاسم سلیمانی معادلات را عوض کرده است.


انتهای پیام/4033/پ


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته