دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 دی 1399 - 10:54

مونولیت باردیگر دیده شد/ داستان میله عجیب فضایی ادامه دارد

اولین مونولیت سال 2021 در منطقه‌ای از کشور ژاپن دیده شد.
کد خبر : 553990
فضا 1.jpg

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری آنا، اگرچه سال 2020 به پایان رسیده ولی اتفاق‌های عجیب آن هنوز ادامه دارد و اکنون نمونه‌ای دیگر از میله مرموز فضایی یا مونولیت در شهر توسا واقع در کشور ژاپن پیدا شده است.


کمتر از دو ماه پیش زمانی که اولین نمونه مونولیت در قسمتی از بیابان‌های ایالت یوتا کشف شد هرگز کسی تصور نمی‌کرد مونولیت به سرعت در سراسر دنیا پخش شده و نمونه‌های متعددی از آن در کشورهای مختلف مشاهده شود. این شی که داستان‌های زیادی در مورد آن ساخته شده و گفته می‌شود متعلق به موجودات فرازمینی است تاکنون در کشورهای ایران، لهستان، آمریکا، استرالیا، کانادا و ژاپن دیده شده است.



با وجود اینکه حداقل 10 مونولیت از 2 ماه گذشته تاکنون در مناطق مختلف کره زمین دیده شده است ولی هیچ منبع رسمی در مورد این میله ناشناخته اظهار نظر نکرده است و مردم نمی‌دانند مونولیت دقیقاً چیست و از کجا آمده است. به نظر می‌رسد داستان این شی عجیب همچنان ادامه داشته و به زودی مونولیت‌های بیشتری دیده شود.


البته در اولین روزهای مشاهده مونولیت در ایالت یوتا کارشناسان زیادی با بررسی دقیق تصاویر ثبت شده از آن بیان کردند این میله متعلق به فرازمینی‌ها نیست و می‌توان آن را به دکور فیلمی علمی‌تخیلی مرتبط دانست و شاید هنرمندی ناشناس قصد دارد از این طریق توجه مردم را به خود جلب کند.


انتهای پیام/4144/


انتهای پیام/

برچسب ها: بیگانگان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته